středa 17. dubna 2013

Představ se! - Hračky



ani nevím, jak mě taková blbá témata napadají, jde to se mnou do kytek. .


Ale tak máme tu dnešní téma a tím jsou hračky. Co máte na hračkách nejraději? Nezáleží na tom, kolik vám je let, protože hračky má každý rád. Já osobně preferuji takové ty malé plyšové oblůdky. Přesně jako je můj pan Ježek! Ale pojďme se vrátit zpět do minulosti. :)

Jako malá jsem měla ráda panenky - jako asi každáá malá holka -, nejvíc asi Myscene (nevím jestli se to tak vůbec píše :D). Se ségrou a sestřenicí jsme měly každá ráda jinou. Možná ještě někdy v posteli v krabicích bude má milovaná Westley. Áno moc dobře se vzpomíná na dětství s Westley.. vlastně s Westleama, měla jsem jich celou sadu. Snad pět, nebo šest? :D

Pamatuje si je ještě někdo z vás? Já vím, že teď jsou na scéně ony Monster high, které jsou s prominutím, opravdová monstra, ale je tu ještě někdo, kdo by znal tyhle krásky? :D

A pak samozřejmě nesmím opomínat na háčkované hračky, které dělá moje babička. Už od nepaměti moje babička háčkuje a na každé narozeniny v rodině (myslím tím dětské, a že nás není málo!), vždycky uháčkovala něco jiného. Tzn. máme doma jednu plnou krabici babiččiny práce. Ale musím vám říct, že je to opravdu špičková práce. Babička má tolik nápadů a je strašně zručná. Celkem jí to i závidím! :D Mně stačí, že si udělám šálu, která není křivá! :D

Umí někdo z vaší rodiny háčkovat? :))

Příští téma bude
Moje oblíbené květiny
začíná se přituhovat :D



3 komentáře:

  1. Já jsem měla hodně ráda panenky... buď barbie, nebo takové obří :D ještě mega velké plyšáky a úplně jsem zbožňovala takovou kuchyňku pro déti, kde byly různé talířky a tak. :D Hadrové panenky mi dělala babička. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty panenky jsem taky milovala :D Myslím že se to píše Myscene ale jistá si tím taky 2x nejsem :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tak ty panenky Myscane vůbec neznám. :D Nevím čím to je :D Jo a hračky z domácí tvorby jsou prostě super, tomu věřím. :)

    OdpovědětVymazat