Legacy Lost [RECENZE]

Série: The Syrena Legacy
Díl: 0,5
Počet stran: 32 stran
Překlad: /
Nakladatelství: Tom Doherty Associates, 2012
Doba čtení: 2 dny, prosinec 2014, v aj

He is a mer-prince, she is the mermaid princess that his family orders him to marry so that their kingdoms unite. Grom dreads this arrangement, until he meets Nalia — both beautiful and smart, she's everything he ever wanted. But just when their connection grows deeper, tragedy strikes.

S příchodem čtečky jsem začala více číst anglicky a mezi mé první miláčky patří také Legacy Lost, krátká novela, jenž předchází knihu Of Poseidon, první díl ze série The Syrena Legacy. Já a mořské potvůrky rovná se nekonečné přátelství. Už od dětství jsem přímo zamilovaná do Malé mořské víly, takže přede mnou jen stačí zmínit něco o ploutvích nebo vodě a už jsem v pozoru.

Jak už jsem řekla, jedná se o jen takovou kraťoučkou povídku, která poté nepřímo navazuje na pokračování. Pokud by si tedy čtenář chtěl obohatit svou podmořskou sérii, tak by rozhodně měl začít s Legacy Lost. Dvě hlavní postavy jsou Grom a Nalia. Oba dva jsou z jistých královský rodin (Tritonova a Poseidonova generace), přičemž jejich sňatkem se mají tato dvě království spojit.

Děj je jen takový jednoduchý a moc se toho za celých třicet dva stran nestane, protože všechno směřuje k závěrečné scéně, která udává následující sérii kurs. Jeden jediný zvrat tedy určuje směr celé trilogii, a proto říkám, že je dobré si toto přečíst. Alespoň zjistíte, co bylo příčinou toho, co se poté řeší v knize Of Poseidon.

Zjistila jsem, že jsem asi úplně neschopná, protože mi hned na začátku nedošlo, že "fin" je ploutev. No, ale mojí slovní zásobu nechme raději stranou. Angličtina je to vcelku jednoduchá, takže až na tento výkyv jsem neměla žádné velké problémy s porozuměním textu. Kol a kolem vám prostě říkám, že je výhodou si Legacy Lost přečíst. Zjistíte, jak skvěle se dílo Anny Banks čte a budete později v obraze.

+ Hodnocení: 4 hvězdičky