pondělí 9. února 2015

Měsíční chvástačka - Prosinec 2014 a Leden 2015

Měsíční meme, které pořádá Judit.
***
Nebudu vám nic nalhávat, v prosinci a lednu jsem se lehce rozšoupla. Říkám si, že je to určitě náhrada za to moje nečtecí období, které bohužel stále pokračuje. Snažím se číst víc, ale znáte to - škola a pololetí = dohánění a vylepšování známek.
1) Koupení miláškové
Určitě vás všechny zajímá, co si to ta bláznivka Erný všechno nakoupila. Inu, ráda vám své nové milášky ukážu. Je jich poměrně dost, takže snad na žádného nezapomenu! První jsou na řadě úlovky z Levné knihy, kde jsem sehnala celou sérii Čísla, poslední díl Temných vizí a Frostbite od Richelle!
Tyhle anglické krásky jsem ukořistila v dobročinném bazaru od CooBoo. Za všechny jsem strašně ráda, protože byl opravdu boj se ke každé z nich dostat.
 Když jsem objednávala knižní dárky, tak jsem si něco ukořistila i sama pro sebe a měla pak poštovné zdarma. Královna Tearlingu by s VIP slevou, Do poklidné modři chtělo doplnit sérii a na Tajemství Elly a Machaela jsem si dlouho brousila zuby!
Na ebux.cz měli super slevu na Život jedna báseň od Colleen Hoover, takže jsem neodolala a e-knihu si do čtečky pořídila. :)
2) Vyhrané/darované knihy
Ano, miluji Vánoce! Byla jsem tak hodná, že jsem dostala něco opravdu úžasného. Pod stromečkem se mi objevila čtečka, kterou jsem tam nečekala! Byla jsem velice překvapená, jelikož jsem si ji plánovala koupit sama. Při rozbalování mi dokonce ukápla i nějaká ta slza! Jinak jsem ještě dostala druhý díl série Věk X a Papírová města. :)
A v lednu jsem slavila své krásné 17. narozeniny, takže se zde také objevil malý dáreček. Od babičky jsem dostala Stříbrné stíny a od kamarádek ze školy Eleanor & Park. Na obě knihy se moc těším, to mi věřte!
3) Recenzní výtisky
V prosinci mi přišly dva recenzní výtisky od nakladatelství CooBoo, za které mnohokrát děkuji! Zatím jsem se sice dostala teprve k Once Upon a Time, ale jakmile budu mít více volného času, tak hodlám všechno to nečtení napravit. A v lednu přišlo Nebe je všude, které už jsem naštěstí přelouskala. Recenze budou brzy.
Tak tady jsou moji miláčci! Že je to zase jednou ale pořádná kupka, co?

4 komentáře:

  1. Krásne prírastky! A ďalšia chvástačka, v ktorej vidím knihu Ouat, ktorú nemám a pri tom som top fan ever :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, těch je! :D Moc se těším na recenze, máš co dohánět :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé tak tobě jsem přenechala Unhooking! :D Ať se líbí :))

    OdpovědětVymazat