pondělí 5. května 2014

Soutěž pro radost (5.5. - 25.5. 2014)


Dlouho jsem pro vás neuspořádala žádnou soutěž, a tak jsem si usmyslela, že udělám jednu jen tak pro radost. Řekněte mi, kdo by neměl radost z knížky, kterou vyhraje, že... Navíc teď budou ty maturity, tak bych aspoň někomu mohla vykouzlit úsměv na tváři po těch hrozných hodinách mučení. Vybrala jsem z knihovničky tři knihy, které jsou v perfektním stavu, a právě výherce si odnese tu, co si vybere.

Pravidla
* soutěží se od 5.5. do 25.5. 2014
* soutěžit mohou lidé z Česka
* formulář níže vyplňujete pouze jednou!
* jeden výherce bude vylosován do konce měsíce
* výherce si bude moci vybrat jednu ze tří knih, které nabízím
* výherce má 72 hodin na to, aby mi odepsal na email, jinak se losuje znovu
* můžete získat pár vstupů navíc, pokud odpovíte na povinné otázky

a Rafflecopter giveaway

2 komentáře: