Fracture Me [RECENZE]

|Ke komu ho srdce potáhne?|
Autor: Tahereh Mafi
Série: Shatter Me
Díl: 2,5
Počet stran: 62 stran
Doba čtení: 1 den, březen 2014, v aj

Adam Kent se ocitá před velkým rozhodnutím. Válka proti Omega Pointu je na spadnutí, každou minutu se chystají na boj, kde se prolije mnoho krve. Adamův malý bratr James by se také rád zapojil a pomohl, ale to nepřipadá v úvahu. Kdyby se mu něco stalo, tak by si to do smrti neodpustil. S Juliette je to teď těžké, začala se opět nacházet ve svém vlastním světě a Adam se o ni začíná bát.

“Good morning, sunshine.” Kenji blinks in our direction.
“Morning,” I say back.
“I wasn’t talking to you,” he says, trying to smile. “I was talking to the sunshine.”

Rozhodla jsem se, že ještě než se pustím do posledního dílu série, Ignite Me, tak si přečtu ty malé novelky, které jsou mezi díly. Splnila jsem to, co jsem chtěla, a už se můžu s čistým svědomím vrhnout na ten dramatický konec. Ale abych řekla svůj názor na tuto jednohubku.

Nemohu říci, že by to byla nějaká příšernost, protože to rozhodně nebyla. Tahereh Mafi si pro nás přichystala kousek příběhu z Adamova pohledu. Měla jsem tu možnost nakouknout do jeho  "hlavy", avšak zážitek to hezký nebyl. Adam se mi v průběhu druhého dílu trochu víc zošklivil, takže jsem byla ráda, když byly všechny kapitoly za mnou.

Ze začátku se mi příběh ještě podstatně líbil. Postavy se nacházely v Omega Pointu - mezi nimi i Juliette. Vrátila jsem se s nimi o kousek v čase a viděla vše právě z Adamovy strany. Některé scény jsem zažívala poprvé, jiné se mi vybavovaly (dobře, už si to moc nepamatuji)Celou tu dobu mi náladu zlepšovala jedna postava a to Kenji. Jeho hlášky jsou opravdu výborné, takže jsem se s ním vůbec nenudila. Adama jsem tím lehce hodila za hlavu a věnovala se sladkému Kenjimu.

Příběh je dobře čtivý, protože autorka má opravdový talent. Dokáže popsat lidské pocity tak, že si je umím představit. Tahereh se ani nebojí občas použít nějaký ten vulgarismus. Kdyby jen Adam nebyl takový vůl, ach jo, úplně mi zkazil dojmy. Zabít, zakopat, vykopat a už nikdy nevidět! Z jeho myšlenek se mi asi úplně nejvíc líbila poslední věta (Cha! Dobře mu tak!), protože jinak mne nezaujal. Dávám tři hvězdičky, avšak na závěr trilogie se moc těším!