pondělí 17. března 2014

Autorské šílenství (2) - Stephenie Meyer

Meme od Wolf Draven

Tak jsem tu podruhé s článkem na téma Autorské šílenství. Minule jsem si vzala do parády mou nejdražší a nejmilejší Richelle Mead a dnes jsem tu také s jednou mojí oblíbenkyní. Od této autorky mám šest knih + jeden grafický román dle její populární tetralogie. Už začínáte tušit o koho jde? 

Není to nikdo jiný, než
Stephenie Meyer!
K jejím knihám jsem se dostala čirou náhodou. První díl ze série Stmívání jsem dostala jako dárek k narozeninám - marně se teď snažím vzpomenou si, ke kterým to vlastně bylo, ale pamatuji si jen, že je to docela dlouhá doba. V té době, já, "začínající puberťák", jsem si Stmívání strašně oblíbila a byla to jedna z mých nejoblíbenějších knih. Musela jsem mamku přesvědčovat, aby mi koupila další díly, jelikož bych bez nich nepřežila.

Tato tetralogie si s sebou odnesla kousek mého srdce a já rozhodně nelituji, že jsem ji četla. Možná někdo nemá Bellu a Edwarda rád, ale bez nich by to nebylo ono. Malou novelu o Bree jsem četla teprve nedávno, ale i tak jsem si připomněla strávené chvíle se Stmíváním. Fakt mám chuť na re-reading. :)

Hostitel je úplně z jiného soudku než-li autorčina předchozí práce. Tato kniha (i film) si získala mnoho nadšenců, mezi které patřím i já. Postavy ale i příběh jsou propracovanější a zajímavější. Abych to nějak shrnula, Stephenie Meyer je dobrá spisovatelka, jejíž knihy stojí za přečtení.

5 komentářů:

  1. Od Meyerové mám stejné knihy až na ten grafický román. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten grafický román mám díky tomu, že byl ve slevě. Jinak by po něm mé srdce nějak extra netoužilo. :D :)

      Vymazat
  2. Čítala som všetky tieto knihy, okrem Hostiteľa :) No ani jednu doma nemám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Stephenie Meyer mám taky ráda. Stmívání jsem četla, ale moc mě nechytlo. Ale Hostitel ten byl dokonalý!♥

    OdpovědětVymazat
  4. taky jí mam jako autorku moc ráda, četla jsem jak stmívání tak hostitele, máš pravdu, že obojí je úplně z jiného soudku, ale oboje se mi líbilo, hostitele si musím pořídit, četla jsem půjčeného ale chci svého :)

    OdpovědětVymazat