sobota 7. prosince 2013

On my Wishlist (47)

 Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
Může se jednat o jakkoliv staré knihy.
***
Pro jednou tu mám zase nějakou anglickou knížku! Jedná se o druhý díl Strange Angels  - Betrayals (neboli Andělů noci), který bych si ráda pořídila. Neříkám, že ho musím nutně mít, ale jednou bych se do druhého dílu série moc ráda začetla. No a pak je tu knížka Rebel, co je druhým dílem Resetu, který u nás vyšel u nakladatelství Egmont. Doufám, že tuhle knížku taktéž přeloží! V aj bych si to asi moc neužila. :D

2 komentáře:

  1. Strange angels jsem četla, ale strašně mě znechutil překlad, takže jsem z toho vycházela spíš se záchvaty smíchu. Ani ten děj mě nějak netankoval! :oD (ale ten Chris nebo jak se jmenoval, byl moc fajn). Miluju Reseta.. hned jak mi v originálu vydají Rebela - jdu do něj! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Obě dvě knížky mají krásné obálky :)

    OdpovědětVymazat