pátek 30. srpna 2013

Věčná touha [RECENZE]

Před NÍ se neschováš!
Autor: Alice Moon
Série: Krvavá romance
Díl: 2
Počet stran: 240
Překlad: Michaela Škultéty
Nakladatelství: Fragment, listopad 2012
Originál: Dunkles Versprechen - Blood Romance
Doba čtení: 3 dny, srpen 2013, v čj



Anna je mrtvá. Dustin zmizel a Sára je v rozpacích, protože už zná pravdu, která se skrývá za jeho tajemstvím. Je nesmrtelný a žije jen díky krvi. Aby zachránil svou duši, musel by najít pravou lásku, která by znovu donutila jeho srdce bít. Ale on utekl před NÍ - krutou Emilliou, která mu přísahala pomstu za to, že ji zradil. ONA si ho najde a udělá mu ze života opravdové peklo. Dobré je, že po oné tragédii Maya konečně otevře své srdce a poví Sáře pravdu o její společné minulosti s Dustinem. Ale pravda nikdy není jako procházka růžovým sadem a Sára není rozhodnutá, jestli je schopna tu tíhu unést.


"Nejspíš ses spletl, Jonathane, nic tam není. Leda snad nějaké zvíře, nebo..."

Po prvním zapeklitém a nepochopitelném dílu přichází část druhá, která je ještě ďábelštější. Jelikož nemám ráda nedočtené série, tak jsem si musela další díl přečíst. Sice to nebyla úplně má vlastní volba, ale dala jsem Dustinovi a Sáře ještě jednu - malinkou - šanci. Jakožto 'hrdý' obálkový maniak bych tu paní, co je na obálce, nejraději vygumovala. Ani Polibek nesmrtelnosti neměl zrovna úžasnou obálku, ale tohle je opravdu - a jednoduše - děs.

Ač jsem měla nutkání dostat se do knihy a nafackovat hlavním postavám, tak jsem knížku překvapivě dokázala nějak přelouskat. Příběh se nám opět rozděloval na část Dustinova trpění a část Sářina skuhrání. Ve Věčné touze jsme se - hip, hip, hurá! - dozvěděli, kdo že ta zlá 'ONA' je. Musím říct, že jsem čekala, že když už se konečně dozvím jméno té ženské, že ji tak Dustin aspoň bude pojmenovávat. Ne. Pořád tu byla ONA, ONA, ONA. Ovšem že vůbec existuje nějaká Emillie, to je asi úplně jedno.. Celou knížku Dustin sváděl svůj vnitřní boj, ve kterém uvažoval, jestli má odejít teď anebo až později. Sára mezitím poslouchala Mayně příběhu, u kterého si dávala věci do pořádku. Avšak jakmile šlo do tuhého a pravda se začala ukazovat, tak se Sára stáhla do své ulity a začala zpytovat své svědomí. Uvažovala, zda to může být pravda, zda je Dustin opravdu takový a ostatní srdcervoucí šarvátky. No prostě hrůza od začátku až do konce.


"Sáro, ty chceš opravdu strávit celý den v posteli a bavit se s May v pyžamu?"


Krvavá romance mě pomalu, ale jistě zabíjí. S každým dalším dílem mi připadá hroznější, děsivější a celkově příšernější. A to jsem prosím teprve u druhého dílu.. Pár světlých stránek bych ve knize našla, ale ani ty by nedokázaly překrýt tu hroznou temnotu. Věčná touha končila 'docela' dynamicky, což trochu navnadilo na další díl, ale i přesto si myslím, že je to děsu-plně napsané. 

Tento díl byl celkově o kousek zajímavější a 'lepší', než Polibek nesmrtelnosti, takže jsem jen ráda. Doufám, že když už jsem přežila tuhle knížku, tak další pokračování nebude smrtelné. Chtěla bych vědět, jak to bude pokračovat.. opravdu.. doufám.

Hodnocení
2 hvězdičky

2 komentáře:

  1. Taky jsem přežila :D
    Čtení je sice děsivé, ale po téhle sérii už asi dokážu přečíst cokoliv :D

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, není to žádná hitparáda. Ale mohlo by to být i horší ... :) Jinak jsem zvědavá, co přinesou další díly. :D

    OdpovědětVymazat