čtvrtek 1. srpna 2013

Letní knižní hop - (1.-15.8. 2013)


A máme tady další soutěž! Tentokrát jsem se zapojila do Letního knižního HOPu, který pořádá Cathy. Doufám, že si všichni užíváte léto a někteří i zasloužené prázdniny, či dovolené. Mimochodem bych ráda řekla, že tohle je taková děkovná soutěž, protože MBB překonal 20 000 zobrazení! Já vím, že přes počítadlo bloggera to není úplně pravdivé, ale i tak jsem strašně ráda za všechny čtenáře a lidičky. :) Tak a hurá do soutěžení, co myslíte?

Tentokrát soutěžíme o dvě knihy! Jestli bude jeden nebo dva výherci, to ještě nemám rozmyšleno, ale snad se ceny budou líbit. Jedna kniha je má vlastní tvorba a ta druhá je druhým dílem série, což snad nebude vadit. :)

1. cena - Svět za jezerem
2. cena - Jezdci časem - Predátoři

A teď už tady pro vás mám pravidla soutěže!
* soutěží se od 1.8. do 15.8. 2013
* soutěžit mohou lidé z Česka i ze Slovenska
* formulář vyplňujete pouze jednou!
* výherce bude vylosován do 20.8. pomocí Random.org
* výherce má 72 hodin na to, aby mi odepsal na email, jinak se losuje znovu
* můžete získat pár vstupů navíc, pokud odpovíte na povinnou otázku


Žádné komentáře:

Okomentovat