sobota 20. července 2013

On my Wishlist (32)

 Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
Může se jednat o jakkoliv staré knihy.
***
Jaksi se stalo, že mi omylem přišel druhý díl (Jiskra) této série od KK, takže si chci opatřit i díl první. Četl někdo? :)

5 komentářů:

  1. Už som knihu niekde videla, vyzerá dobre 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Mlhovinu už jsem četla a už se chystám na Jiskru, kterou už mám taky doma. Popravdě, když jsem se do Mlhoviny pouštěla, očekávala jsem něco mezi Star Trekem a ničím, ale mile překvapila a líbila se mi. Rozhodně doporučuju a jsem zvědavá na Jiskru :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mlhovinu bych si chtěla přečíst :) Četla jí kamarádka a ta říká že je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat