středa 31. července 2013

Čtení knižních restů (3) - červenec 2013

Autorem projektu je Cukrblik

Nejspíš jsem se dostala do začarovaného kruhu, kde čtu pouze nové knihy, anebo ty, co na seznamu nemám. S radostí bych si seznam trochu pozměnila, ale pak by to byl podvod nad podvody! Ale když se na ten seznam tak koukám, tak si říkám jestli se k některým knížkám někdy vůbec dokopu.. Krvavou romanci - Věčnou touhu jsem dostala na Měsíční párování srpna, ale i tak to bude třeba u téhle knížky nesmírný boj prokousat se až ke konci. :D

No ale teď bych měla napsat, jak to dopadlo v tomto měsíci. Na začátku července jsem dočetla Dokonalý sen, na jenž jsem se ze začátku docela těšila. Bohužel někdy během čtení nastal v mé hlavě zvrat, kdy se mi začal styl psaní příčit. Četla jsem celkem rychle, ale to byl nejspíš vedlejší účinek toho, jak jsem chtěla mít Sen z krku. Teď už si asi jen musím držet palce, abych přečetla v srpnu alespoň nějaký ten restík! ;D

Seznam mých knižních restů
  • Pokrevní pouta - Richelle Mead
  • Nádherné bytosti - Garciová Kami, Stohlová Margaret
  • Vykoupení - Lauren Kate
  • Jsem roztříštěná - Tahereh Mafi
  • ŠN: Předurčená - P.C. Cast, Kristen Cast
  • Dokonalý sen - Ally Condie
  • Železný král - Julie Kagawa
  • Modrá krev - Melissa de la Cruz
  • Strange Angels - Lili St. Crow
  • Halfway to the grave - Jeaniene Frost
  • City of Bones - Cassandra Clare
  • Zavržený - Becca Fitzpatrick
  • Trilogie Ghostgirl - Tonya Hurley
  • Věčná touha - Alice Moon

4 komentáře:

  1. Tak z tvých knižních restů jsem toho moc nepřečetla, jen Nádherné bytosti a ty mám ráda moc! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalý sen bol až tak zlý? :/ Mám si ho kúpiť? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to dobré pokračování, přesně podle mého gusta, ale prostě mě to začalo najednou štvát. :D Ale stojí za to přečíst. :)

      Vymazat
  3. Z tvého seznamu jsem četla tři knihy a to Modrou krev (nic moc kniha, ale přečetla jsem ji a pak už to tak strašný nebylo), Pokrevní pouta (pro mě je lepší zatím Vampýrská akademie, ale i tohle je super pokračování :D) a Nádherné bytosti jsem četla minulý týden a musím říct že mě kniha moc nezaujala, ale někomu se líbí :), uvidím jak se bude líbit tobě ;)).

    OdpovědětVymazat