středa 1. května 2013

Májový knižní hop (1.5. - 15.5. 2013)


Poprvé se účastním nějakého toho hopu od Syki. Myslím si, že je to parádní nápad, protože čím víc soutěží, tím víc výherců... a tím víc zlatíček (sakra, to nedává smysl! :D). No ale budiž. Máme tady 1. máje a já všem zamilovaným přeji hezký den! A těm ostatním, co jsou samotáři/knihomolové jako já, přeji hezké soutěžení! A pak tady mám ještě jeden důvod, proč pořádám tuto soutěž:

1) Už jsme překonali 10 000 návštěv.
2) Už máme přes 100 stalkerů. (děkuji!)
3) Na facebooku je přes 100 lidiček. 

No není to paráda? Moc vám všem děkuji za to, že ke mně chodíte, a že vás bavím! :)

O co soutěžíme?

Vybrala jsem Železného krále /v aj/, protože ho číst nebudu a doufám, že se ho někdo ujme s láskou. Vskutku já ho teď čtu v čj a prostě se mi na tuhle verzi už vrhat nechce. :)

A teď nějaká ta pravidla
* soutěží se od 1.5. do 15.5. 2013
* soutěžit mohou lidé z Česka i ze Slovenska
* formulář vyplňujete pouze jednou!
* výherce bude vylosován do 20.5. pomocí Random.org

* výherce má 72 hodin na to, aby mi odepsal na email, jinak se losuje znovu

* můžete získat pár vstupů navíc, pokud odpovíte na povinnou otázku



Teď už vám mohu popřát pouze štěstí! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat