středa 27. března 2013

Představ se! - Z čeho se mi dělá špatně

Moje středeční meme*

Hmm.. z čeho se mně asi tak dělá špatně? Momentálně mám pár aktuálních důvodů, z čeho by se mi měl zvedat kufr (žaludek).

1) Opravdu, ale opravdu se mi dělá špatně z toho, že neudělám přijímačky na gymnázium, na které se chystám. Sice už mě vzali na jednu školu, ale to jsou takové mé zadní vrátka. Na to gymnázium opravdu moc chci, protože by mi hodně pomohlo ve zdokonalení mé angličtiny.. a všeho kolem.
2) Další věcí je jedno taneční vystoupení, kterého se doufám, nebudu muset zúčastnit. Jde o tancování se Zumbou.. ale vlastně tancujeme nějaký mix, co se zumbou nemá nic společného. Já ani neumím jedny kroky, takže tak trochu vždy improvizuji. Včera jsme tancovaly ve škole, ale to tak děsný nebylo, i když pak když jsem viděla video, myslela jsem si, že to se mnou sekne. Já opravdu nemám taneční vlohy.
3) Tohle je trochu divný důvod, ale jde o to, že zítra jdu na stříhání. Lépe řečeno.. stříhání si jde pro mě. Moje teta mě bude stříhat, takže mé krásné vlasy budou pryč. A proč? Protože je mám strašně zničené.. a to si je už ani nebarvím, nefoukám, nežehlím.. nic! To docela naštve..
4) Tak tenhle bod je hodně od cesty, protože mně se dělá blbě z toho, že vidím, jak se v sobotu, až bude jeden urychlený sraz.. tak že se prostě ztratím! :D


Jinak mám pocit, že teď se mi z ničeho špatně nedělá.. doufám, že vás tento krátký článek neunudil k smrti, ale pro vaše rozveselení vám přidávám gif, který se hodí k naším blížícím se Velikonocům. :)

Co bude naše příští téma
Písničky, bez kterých nežiji
ano! Dáme si trochu hudby.

7 komentářů:

  1. Tak to chápu, že se Ti dělá špatně! Hodně štěstí, ať Tě vezmou!!! A s těmi vlasy to znám, mám to podobně :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jo.. teprve mi má přijít pozvánka na přijímačky.. to bude teda paráda! :D Ale tak děkuji. :) A moje vlasy mě štvou, protože to je poprvé, co je mám tak dlouhé! :D

      Vymazat
    2. Tak budu přát pak hodně štěstí! Jo to chápu, mě to taky štvalo :)

      Vymazat
  2. Aach chápu tě! :) Já jsem s tancem nikdy problémy neměla ale moje kámoška ano a řekněme, že měla z jedné soutěže menší záchvat nervozity. :D Takže držím palce. :) Mám ráda zmény, takže se ráda stříhám, ale je pravda, že jsem v životě neměla tak dlouhé vlasy, jako ty. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě tě vezmou, když vzali mě! :D

    OdpovědětVymazat
  4. K bodu jedna - určitě vemou :D Mě taky vzali a to jsem měla plno kázeňských postihů :D
    K bodu tři - taky jsem měla zničený vlasy :D a tak mi byly mou úžasnou kadeřnicí ustřiženy. Ale našla jsem si způsob jak se s tím smířit :D ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno, už mi přišel dopis, že mě vzali bez přijímaček :D Jsem pištěla a skákala radostí :D Ale ještě nevím, kam půjdu..
      To víš, já mám novo-starý sestřih. Skoro to ani nevypadá, že jsem ostříhaná. :D

      Vymazat