středa 30. ledna 2013

Představ se! - Barvy mého života

Takže dnešní téma jsou barvy mého života.
Řekněte mi někdo, kdo tohle téma vymyslel! :D

Inu tak začněme. Jelikož jsem blbka, co vymyslela tak ubohé téma, tak na to napíšu úplné hovadiny. Doufám, že vy ostatní napíšete něco "normálního".
***
Mojí jedinou barvou světa je modrá, jak už jste někteří možná poznali. Jak jsem se k ní dostala? Nejspíš to bylo osudové setkání, protože jako malou mě učili na růžovou (fuj). Když jsem byla už chodící a mluvící ratolest, začala jsem mít ráda delfíny. Vždycky jsem měla za to, že jsou modří. A pak tu byla oblíbená modrá růže, která neexistuje. To všechno mě vedlo k tomu, abych modrou začala čím dál víc milovat. Dokonce ani nenosím skoro žádná jiná trika než modrá..

Když nám minulý rok malovali rodiče pokoje, strašně moc jsem žadonila, aby mi udělali modrou stěnu. Podobnou té zelené, co mám za zády. Ta patří ségře. Ale moji parádní rodiče mi řekli, že modrá nebyla (lhali! :D), a nahodili mi tam fialovou.

Znáte takový ty kecy, že modrá vrhá stud a chlad? Já tomu rozhodně nevěřím!

Ale jelikož jsou v téma BARVY, tak přihodím další mé oblíbené. Jednou z nich je žlutá, s ní si spojuji jednu vzpomínku. Vlastně vzpomínky. Když jsem nosila v létě žlutá trička, tak si na mě sedaly takové ty malé mušky. Vždycky mě to štvalo, ale nepřestávala jsem ji mít ráda. Na modrou ale nemá žádná jiná barva! :D

Kol a kolem, mám takový pocit, že jsem vymyslela opravdu dem***ní téma. Doufám, že to příští bude v pohodě, protože já jsem opravdu nevěděla, co napsat. A v tomto článku započíná má gif válka! Nebo něco na ten způsob.. :D
Příští téma je..
Zvířata a já
neukamenujte mě!

15 komentářů:

  1. Jéé, máš strašne zlatého havinka :) Modrá je dobrá :) ja osobne sa tiež prikláňam k modrej a takým viac tmavším farbám (čierna, sivá, hnedá, tmavozelená). Žltú veľmi nemusím. To je ináč fakt, že cez leto máš na bledých tričkách prilepených kopu mušiek! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a už je to hrdý otec! Syna Jerryho ukážu někdy příště ;) Mušky jsou zlá stvoření. :D

      Vymazat
  2. Jedydyyyyy, to je milené to štěně <3 Sluší vám to, na gif válku se těším :D S tou modrou souhlasím, já taky před 5 lety chtěla, aby mi naši vymalovali pokoj modrou a fialovou a oni začali s těmi kecy, jak to bude studené a nakonec tu mám světle žlutou a a světle zelenou. Ale nestěžuju si, protože zelenou jsem od té doby začala milovat. Tento rok se bude znovu malovat, takže zelené je jasná, ale sytější! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není štěně, je to pětiletý chlap. :D Ale děkujeme a máš se na co těšit! Tolik ksichtů jsem udělala až to není možný. :D No zelenou miluje moje sestra a s ní i žáby. :)) Tak to si to malování užij! :D))

      Vymazat
  3. Hehe já měla modrý pokoj a teď je žlutý, protože je tady hrozná klendra a v té modré byla ještě větší :D Jinak krásný pejsek :) Na příští téma se těším. Skvělé gify, Ty jsi fakt dokonalá! :) Já chci taky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž bych mohla mít modrý pokoj, klidně jen tapetovaný! :D)) Žlutou mají rodiče ložnici. Jo to je Tomík )). Já nejsem dokonalá, jsem jen dokonalý blázen! :D A pokud si chceš nějaké gify udělat můžeš na gifyo.com ;))

      Vymazat
  4. Modrá modrá modrá! Mluvíš mi z duše, na modrou žádná jiná barva nemá;) Super gify! A yorkshire ♥ chci ho=(
    Stejně tak jako ty sem chtěla modrý pokoj, ale dostalo se mi odpovědi že bych tu měla zimu a tak dále a tak dále. Prostě výmluvy=D Takže mám oranžový, což je moje oblíbená barva číslo 2 =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a koukám že máš další nový vzhled, je parádní!

      Vymazat
    2. Jo! Je parádní! Syki je bohyně! :)) Jen modráá to může být.. tydydydydýý.. :D Ano jsou to jen výmluvy. Je to moje věc ne? Jestli budu mít v pokoji ledárnu.. :D

      Vymazat
  5. Modrá je dobrá, v tom souhlasím, taky ji mám hrozně rád! Uklidňující a přitom živá. :D :)
    Měl jsem i vymalovaný pokoj na modro, bohužel po přestěhování už mám bílý. Ale zase plný krásných plakátů. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a modrá nepatří jenom ke klukům, holky ji můžou mít rády taky. :D)) Když jsem měla bílý pokoj, taky jsem měla všude různé plakáty, ale teď už mám na mé fialové stěně pouze jeden obraz. ;))

      Vymazat
  6. Já mám taky ráda modrou, hlavně takovou tu tmavší. Ale nejradši mám černou :D

    OdpovědětVymazat
  7. Modrá je fajn. :) Připomíná mi vodu a chlad. Ale vodu miluju. Hlavně bazén. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ha já miluju kombinaci modré se žlutou. Asi proto mám i v těch barvách pokojík. Ale je pravda, že modrá výmalba mírně chladí. To ale nemění nic na tom, že je to super barva. :)
    Jináč krásnej hafík, ten gif s ním je bombastický :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně připadá modrá teplá.. asi jsem já "chladnokrevná" :D.. Jo můj čubík takhle furt vyplazuje jazyk, hlavně když je blaženej.. :D

      Vymazat