pondělí 7. ledna 2013

30 Day book challenge / Neoblíbená kniha

Neoblíbená kniha jo? Tak to je pro mě úplně lehká volba. :D


Autor: Bradfor Morrow
Název: Proutkařka
Anotace: Hrdinka psychologického thrilleru Cassandra zdědila po otci zvláštní nadání – dokáže s pomocí proutku objevit kdekoliv pod zemí vodu. Najme si ji majitel vzdáleného pozemku, kde Cassandra ke své hrůze najde oběšenou mladou dívku. Když tam přivede policii, dívka je pryč. Byl to přelud? A proč od té doby Cassandru potkávají podivné náhody a pronásledují vidiny? Cassandra se snaží vypátrat pravdu a přesvědčit ostatní, že tajemnou dívku skutečně viděla – jinak by musela přiznat, že má blízko k šílenství.




Proč?
Jednoduše se mi tahle kniha úplně příčí a převrací mi žaludek úplně naruby. Jestli to je i tim, že to napsal chlap nebo ne, to mě nezajímá.. Vím to, že tuhle knihu nikdy nedočtu a nevezmu do ruky! :D

Naleznutí mrtvoly v druhé kapittole mi asi trochu zvedlo kufr.. Inu tohle je moje neoblíbená kniha! :D

2 komentáře: