pondělí 24. prosince 2012

Soutěž na počest patnáctin Erný~ !

Wuhehéhahá :DD

Tak a je tu další soutěž!:D
Jelikož má maličkost bude slavit v lednu 22. patnáctiny, tak jsem se rozhodla na to udělat soutěž, ale dárky nebudu dostávat já, ale vy! :))
O co se hraje ještě zveřejňovat nebudu, jelikož jsem ceny dnes objednala. Půjde o YA knihy. Snad dorazí co nejdříve a já přidám foto. Ale nechtě se zatím překvapit ;)) Ale předem vám řeknu, že budou buď tři vítězové, nebo čtyři?:D  
FAJN VÍTĚZOVÉ BUDOU TŘI ;))

Pravidla soutěže:
* soutěží se od 24.12. 2012 - 22.1. 2013
* soutěžit mohou lidé z Česka i ze Slovenska - tady se zeptám, až půjdu odeslat ceny za první soutěž
* účastnit se může osoba straší 13-ti let, jinak se zeptejte rodičů
* formulář vyplňujete pouze jednou!
* výherci budou vylosováni do 24.1. 2013
* výherce má 72 hodin na to, aby mi odepsal na email, jinak se losuje znovu
Tak tady máme vidět dvě ze čtyř cen. Nevydržela jsem to a musela jsem přidat foto.
RE 14.1. 2013 - mám tady všechny ceny :))

RE 22:07 -Zrovna vytvářím nový formulář, protože ten přes google mě štve.
RE 22:40 - Sakra já se z toho zblázním:D pište mi tu odpověď na hlavní otázku do komentářů, moc vás o to prosím, protože se mi neobjevují háčky ve formuláři. Nebo to teda piště bez háčků. Děkuji :))
Ono to totitž nejde luštit, já na to zapomněla :D


Jinak gratulace přijímám ze všech stran, to si nemyslete..:D

41 komentářů:

  1. proto mi to nešlo přidat=D tak zítra=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už by to mělo jít. :)) A dokonce je tam docela dost vstupů :))

      Vymazat
    2. Jdu na to, všechno nejlepší k narozkám!

      Vymazat
  2. Vše nejlepší k budoucím narozeninám. :) A děkuju moc za soutěž. :)) Jinak doufám, že takhle ty odpovědi budou stačit. Užij si nový rok. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechno nejlepsi k narozeninam! At dostanes co nejvice vytouzenych knizek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :))
      Včera jsem si objednávala Pod nekonečnou oblohou + ceny do soutěže ;))
      Sice si to platím sama, ale snad mamka přispěje:D

      Vymazat
  4. Ahoj, mám taký menší problém pretože tam kde bolo napis zdielanie sutaze tak som tam dala odkaz na tuto sutaz , ale zdielam tu → http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/p/sutaze.html
    dufam ze je to v pohode a zaratas mi to aj tak :) A aby som nezabudla vsetko najlepsie k narodeninam :) Dakujem ahoj
    Paťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pořádku, v pořádku ;)) Já to chápu.
      Budu ti to normálně počítat.
      Já děkuji za blahopřání ^^

      Vymazat
    2. ahoj, zle som este napisala to poradie kniziek co by sme chceli tak tu ho mas :
      1.čarodejnice z Hex Hall
      2.Kridla
      3.Klik!
      4.Zlodejka dusi
      Prepac prosím moju nepozornost a to ze som nemotorna .) ahóóoj :)

      Vymazat
  5. Vše nejlepší k narozeninkám, i když je máš až v lednu :) a děkuji za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za soutěž a všechno nejlepší k narozkám!!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ok formulář vyplněný. :) Moc moc díky za soutěž a všechno nejlepší ke sladké 15-tce. Hlavně ať dostaneš hodně knížek a ať je tady plno recenzí. ;D :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vřelý dík :))
      Plno jich tady nebude nikdy, jsem hrózně líná :D :D

      Vymazat
  8. Obdivuju to, že děláš giveaway v rafflecopteru, já bych si na to určitě netroufla. Odpověď na hlavní otázku:

    Tvůj blog se mi líbí. Hlavní je, aby se líbil tobě. Máš ho sice chvíli, ale už máš tolik followerů a navíc už máš za sebou 1 soutěž a druhá probíhá. Za to tě vážně obdivuju, já sama začínám, ale narozdíl od tebe mám blog už od srpna. :)
    Co změnit? Já myslím, že bys mohla zkusit udělat trochu osobitější design (to říká ta pravá). Určitě něco vymyslíš a stejně myslím, žes to měla v úmyslu. ;) A jinak to tu vypadá pěkně a já se sem ráda vracím. (Ráda bych si přečetla víc recenzí, vím, že sis to dala jako předsevzetí. :) ).
    Takže Erný~, všechno nejlepší k narozeninám a vítej do skupiny patnáctiletých. :D :) Hodně štěstí s blogem, ať ti to vydrží a nějakou to spolupráci. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to připadá přes to nejlehčí, protože s googlem mi to nefunguje..:D
      Já sama nevím, kde se vzalo tolik lidí, co mě stalkuje.. I mimo soutěže se přidávají :D
      Design - mně se líbí tenhle, protože mám ráda modrou, nový hodlat nedělám, alespoň dokud se nenaučím s nějakým slušným programem. Ale stejně, proč si dělat do záhlaví obrázek, když to pak nebude ono...
      Já jsem ráda, že se ráda vracíš :D Já k tobě také chodím často. :))
      Mně ty recenze moc nejdou, připadají mi všechny stejné... :DD
      ***
      Děkuji za blahopřání! ^-^
      Hlavně to nezakřikni, abych s tim brzo nesekla!:D <<ne to neudělám..

      Vymazat
  9. Tak dopředu přeji vše nejlepší!!! :) Doufám, že jsem tu odpoved napsala bez tech hacku a ne ze zvyku s hacky :D Vidíš, jak jsem zblblá píšu bez háčků i s háčky i tady :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj, hned to půjdu zkontrolovat ^-^ Ááá promiň snad se ti vrátí to psaní do normálu ;D

      Vymazat
  10. Všechno nejlepší :)
    A pořádně to oslav! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno nejlepší ale nějak mi nejde ten formulář.. Kliknu a zobrazí se mi nějaká kravinka :(

    OdpovědětVymazat
  12. Všetko najlepšie k narodeninám!
    Bože, taký krásny vek! Závidím 8P

    OdpovědětVymazat
  13. Krasna, uzasna sutaz so skvelymi knihami hex hall je skvela cena <3 vsetko najlepsie k patnastke, je pekne vediet ze nie som najmladsia blogerka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za blahopřání ~_~
      Ale na věku nezáleží, samozřejmě ;D

      Vymazat
  14. Super soutěž! Všechno nejlepší k narozeninám! Spoustu knih, čtení a samozřejmě článků! =) =)=)

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě se ráda zúčastním, sérii Hex Hall mám až na první díl celou, takže bych si ji ráda doplnila, a i další ceny budou určitě super :) A všechno nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jinak, asi jsem blbá, ale moc jsem to nepochopila... na Rafflecopteru jsem vyplnila jméno a mail, dále jsem klikla na "+3" (pochopila jsem to jako vztupy) a pak je tam "napiš mi informace, které potřebuji :D". Jenomže já nevím, co mám napsat :D. Promiň, jestli tě nějak otravuju, ale nepochopila jsem to, na Rafflecopter jsem poprvé...
      Děkuju :)

      Vymazat
    2. Každé vstupy mají nějaký název.. u toho je napsáno Email + přezdívka.. no tak to tam prostě napiš. :D Do toho formuláře se musíš totiž nejprve přihlásit a pak vyplňovat otázky. Já tam vždycky dávám mail a jméno znovu, protože nikdy nevíš ;)) Takže tam prostě znova napiš jméno a mail ;)) A pak vyplňuj dál.. Co bys mi doporučila atd.. Snad ti pochopíš :D

      Vymazat
    3. Dobře, tak snad to chápu, děkuju :)

      Vymazat
    4. Já se na ty vstupy potom juknu, když tak ti je budu počítat ;))

      Vymazat
    5. Ahoj Erný~, promiň, mám zas problém :D Chtěla jsem si do formuláře přidat odkaz na sdílení soutěže (včera se mi formulář zobrazoval normálně) a dnes se mi nezobrazuje, nevím proč. :( Každopádně přidávám odkaz a moc tě prosím (zkusím to ještě zítra, ale kdyby to nešlo), abys to tam kdyžtak nějak započítala... Děkuju :)

      http://christinelivres.blogspot.cz/2013/01/prave-probihajici-souteze.html

      Vymazat
  16. přeju všechno nejlepší k narozeninám :) hodně štěstí, zdraví, radosti, pohody, knížek, uspěchy na blogu a at se ti splní vše co si přeješ a moc dekuji za soutěž

    OdpovědětVymazat
  17. Křídla, Hex Hall, Paranormálové! Pokláááááád!=D Nečetla si mi náhodou můj "mini" seznam knížek co chci? Protože tohle by si tam rozhodně našla ;)
    Jdu se modlit=D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jsem ho někde viděla... ;DD Ještě dvě hoďky, ale stejně se do losování pustím až zítra ;)) Napětí je důležité! :D

      Vymazat