neděle 23. prosince 2012

Knižní předsevzetí 2013

Rozhodla jsem se, udělat si takové malé předsevzetí na rok 2013. :))

1) Přidávat více recenzí.

2) Nebýt líná přidávat recenze.

3) Vymyslet fůru projektů.

4) Hodně číst.

5) Nechodit do školy. Chodit do školy..

6) Napsat další knihu.

7) Koupit si série, které nemám celé. :D

8) Přidávat hodně článků.

9) Nezanedbávat blog.

10) Nezapomínat na meme.

11) Napsat do nakladatelství.

Inu zas tak moc toho opravdu není, když tak si něco do seznamu přidám. :))

Ale teď mám zase otázku na vás!
V lednu budu pořádat narozeninovou giveaway na počest mých 15. narozenin. A otázka zní.
Co mám koupit za výhru/ry??
Uvažovala jsem o nějakých novinkách, ale vypadá to, že budu muset vykrást banku, abych vůbec něco koupila:D

1 komentář:

  1. Jé, skvělá předsevzetí! :D :)
    S kupování výhry ti bohužel neporadím, protože mě absolutně nic nenapadá :D

    OdpovědětVymazat