pátek 30. listopadu 2012

My beloved books - nyní i na FACEBOOKU

Není to moc dávno, co jsem si blog založila, ale proč se nepřipojit k Facebookové komunitě?
Zrovna dnes jsem se odhodlala založit si stránku na FB.
Někam do menu, nebo do záhlaví vám dám odkaz, ale to až vytvořím nějakou klikačku ;))

Takže prozatím máme odkaz ZDE
snad jste ho nikdo nepřehlédli, dáte "lajk".. *není to povinné, to jenom já se těším.." :D

btw. Strašně moc děkuji těm, co pronásledují můj blog. Je vás už devět, což je pro mě strašně cenné! ^^

RE 22:11 - ikonku už můžete najít v levém menu ;))

3 komentáře:

  1. Na tvůj blog jsem narazila poprvné, vypadá to, že ho nemáš dlouho.. ale vypadá to tu velmi zajímě, určitě tu nejsem naposledy.. :))
    jinak pronásledovatelů máš už deset.. samozřejmě, že jsem mezi nimi nemohla chybět.. a máš i můj like na FB..
    ta ať se ti v blogování daří.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsem teprve začátečník, ale přesto ti velice děkuji za tvé chvalozpěvy ^^
      A za stalkování a like na FB děkuji ještě tisíckrát více! :))

      Vymazat
    2. no.. já mám současný blog skoro rok.. ale do toho se za chvilku dostaneš, koukám, že jsi se zapojila hned na začátku do zajímavých projektů..
      jinak vůbec nemáš za co děkovat.. :) byla to pro mě maličkost.. :))

      Vymazat