středa 31. října 2012

Zlodějka duší [RECENZE]

Autor: Kiersten Whiteová
Série: Paranormálové
Díl: 1
Nakladatelství: Fortuna Libri, 2011
Překlad: Emílie Harantová
Počet stran: 352


Anotace: 

UPÍŘI: Vidím věci, které ty nevidíš.
VLKODLACI: Vypátrám věci, které tě pronásledují.
VÍLY: Ochráním tě.
VODOUŠI: ...Ale teď tě neochráním ani já.










 Evie pracuje v Mezinárodní agentuře už od mala. Zná pravidla, která musí paranormálové dodržovat, nic ji nemůže přelstit. Nebo snad ano? 
Nic není tak jednoduché, jak se zdá. Paranormálové umírají. Někdo je zabíjí, kvůli svému zvláštnímu důvodu. Podaří se Evie dopadnout pachatele?


Růžová, barva kterou Evie miluje, romantické seriály o teenegerech další její parketa. 
Je milá, zábavná, někdy až moc dětinská, avšak její postava vás do sebe vtáhne. Častokrát si přejete, aby jste byli jako ona, a někdy by jste s ní nechtěli mít nic společného. Setkání s Vodouchem, který se objevuje na scéně, další vzrušení. Jeho schopnosti, které chvílemi nechápete, jsou naprosto fantastické. Okouzlí i její srdce? 

Jelikož jsem přes všechny různé paranormály, upíry, vlkouše a jiné potvůrky, sáhla jsem po knize ihned, jakmile jsem ji spatřila v knihkupectví. 
Odrazovaly mě trochu mezery mezi řádky, protože mám ráda dlouhé knihy, ale přece jen jsem se musela ponořit do této knihy.
Začátek mi připadal trochu nezáživný, ale po nějakých pár kapitolách, se děj začal pořádně rozjíždět, takže jsem knihu přečetla v jednom dni. *Smlsla jsem si na ní jako na malině.*


Některé náhlé zvraty, mě až šokovaly, jenomže právě to se mi na knihách líbí nejvíce. Ale přece jen se v ní našly nějaké věci, které bych nejraději zrušila. Př. Všude růžová barva.. Každý má jiný vkus. Přesto knihu doporučuji těm mladším, co mají nějaký ten volný den, a nechtějí ho strávit koukáním do počítače. Je to odpočinkové čtení, které stojí za to ho přečíst.

*Nechci spoilerovat, takže nebudu nijak konkrétní, ale nenávidím otevřené konce! Ještě, že jsem si koupila příležitostně i druhý díl. :D*

Hodnocení
3 hvězdičky

3 komentáře:

  1. Kniha sa mi veľmi páčila, s radosťou ju čítam stále dokola. :-) Aaach Lend! a tie Eveine hlášky!! :D lol

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle série je moc povedená, ačkoliv se Evie někdy jeví jako hloupoučká holčička, Lease je prostě úžasný přítel.
    Sérii už mám přečtenou komplet a opravdu se mi líbili všechny tři knihy. A co musím hodně pochválit tak jsou také pěkné obálky.

    OdpovědětVymazat
  3. mě ta série moc nesedla, ale je fakt, že jsem četla zatím jenom 1. díl a další ani nezkusila, třeba se to změní...aspoň bych tomu mohla dát šanci kvůli obálkám :D ale souhlasím s tebou, kniha je především pro mladší čtenáře

    OdpovědětVymazat