neděle 4. května 2014

Měsíční chvástačka - Duben 2014

Měsíční meme, které pořádá Judit.
***

1) Koupení miláškové
Tento měsíc jsem se snažila šetřit, jelikož je Svět knihy za dveřmi, a já se letos chci zúčastnit. I když jsem se snažila držet od knížek dál, tak si jich ke mně pár cestu našlo. Na buxu měli zase hezky zlevněné knihy, a tak jsem jednoduše neodolala. Sice nevím, jestli mne knihy od Kresley Cole budou bavit, ale proč si je za takovou cenu nepořídit, že? A Bez naděje se nějak dostala do mého košíčku. :)
A ještě jsem si pořídila Zář, která byla v Luxoru na Václaváku za 99,-. Kamarádka má tuto sérii strašně ráda, tak uvidím, co se z toho vyklube.
2) Recenzní výtisky
Za duben se mi nashromáždily dva recenzáky -jeden z toho je e-book, ale to vůbec nevadí. :) Od nakladatelství CooBoo mi přišla První stříbrná kniha snů, kterou jsem už stihla přečíst. Vy, co musíte čekat na tištěnou podobu, se máte na co těšit! A od Euromedia Group mi přišel Napůl zlý, kterého jsem dočetla teď v pátek. Recenzi přidám co nejdřív!

5 komentářů:

  1. Pěkné kousky! Taky bych brala někde poblíž takový Luxor z Václaváku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas se tam vážně najdou pěkné knížky za takovouhle hubičku. :)

      Vymazat
  2. Napůl zlý ti závidím. :) Skvělé kousky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Napůl zlý vyzerá veľmi dobre :)
    Pekná kôpka knižok.

    OdpovědětVymazat
  4. Zář a Zásvětí se mi moc líbilo. Zrovna je mám v Luxoru za tu cenu zarezervované, takže příští týden je vyzvednu a dám si re-reading. :) Ať se i tobě líbí! :)

    OdpovědětVymazat