neděle 4. května 2014

Čtení knižních restů (11) - Duben 2014

Autorem projektu je Cukrblik

Jak se stalo, tu se stalo, duben je už pryč! A já jsem tu se Čtením knižních restů. Jelikož byl #divergentniduben a navíc se chystal Divergentní sraz, tak jsem si usmyslela, že by bylo načase si tu chválenou Divergenci taky konečně přečíst. Měla jsem i takové štěstí, že jsem si knihu vytáhla ze své to-read sklenice (TBR-jaru, či jak se tomu říká). Bylo to takové poslední znamení, že bych se do ní měla vrhnout, a tak jsem to udělala. Musím říct, že to byla opravdu jízda a těším se na Rezistenci, jež už čeká na mé poličce. :)

A co se týče mého "milovaného" Času, tak jsem si řekla, že už ji konečně dočtu - "hurá"! Doufám, že se mi to podaří do konce května, jelikož už ji chci mít za sebou.

Seznam knižních restů
  • Indigové kouzlo - Richelle Mead
  • Delirium - Lauren Oliver
  • Hostitel - Stephenie Meyer
  • Odstíny života - Lucy Adams
  • ŠN: Předurčená - P.C. Cast, Kristen Cast
  • Modrá jako safír - Kerstin Gier
  • Tygrovo prokletí - Colleen Houck
  • Lola a kluk od vedle - Stephanie Perkins
  • Zavržený - Becca Fitzpatrick
  • Mrazení - Maggie Stiefvater
  • Čas čarodějnic - Deborah Harkness - pořád rozečteno
  • Divergence - Veronica Roth
  • Sukuba: Stíny - Richelle Mead
  • Mlhovina - Amy Kathleen Ryan

Žádné komentáře:

Okomentovat