sobota 8. února 2014

On my Wishlist (53)

 Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
Může se jednat o jakkoliv staré knihy.
***
Čas mezi námi jsem si vybrala, protože se mi velice líbí anotace, a navíc jsem četla docela kladné recenze. Ještě k tomu jsem u KK VIP člen, takže bych měla u knihy ještě trochu vyšší slevu, tak by byla škoda toho nevyužít. A novela k Drakii - Bez dechu je velice lákavá. Je to krátký příběh Azurky, což mě k ní ještě více táhne! Už aby vyšla! :)

9 komentářů:

  1. Líbí se mi u Drakie to její oko :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bez dechu má úžasnou obálku :D Jsem zvědavá, jak bude vypadat v knihovničce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Sice bude trochu tenčí, ale i tak se bude vyjímat! :D

      Vymazat
  3. Obě tyto knihy bych si taky chtěla jednou pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Čas mezi námi by som aj ja veľmi chcela. :) Bavia ma knižky s takým príbehom :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto dvě knížky bych taky moc chtěla. Čas mezi námi vypadá skvěle. =)

    OdpovědětVymazat
  6. Čas mezi námi mám doma. :D Jsem zvědavá, kdy ho přečtu.. :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Obě dvě knížky si chci přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  8. Čas mezi námi bych si taky chtěla přečíst, podle anotace vypadá knížka dobře. :)

    OdpovědětVymazat