neděle 9. února 2014

Knižní zlozvyky |2|

Projekt, který vymyslela Roxanne
Každý máme své knižní zlozvyky a já vám představím ty své. 
***
Mám tu druhý článek do této neobvyklé rubriky. Doufám, že můj další ze zlozvyků nebude moc okoukaný, a že ho moc lidí nedělá. (:D) Být originál se určitě líbí každému - i mně. Ale teď k samotnému zlozvyku. Když si to teď promítám v hlavě, tak už mi to tak dobře nezní. Patent si asi na tento zlozvyk neudělám, ale za pokus to stojí. Posledních pár měsíců si totiž v knížkách zakládám různé pasáže, které později používám do recenzí. Jsou to takové ty krátké úryvky, jež prokládám mezi odstavce. **Ale někdy je to prostě část, kterou si chci po dočtení přečíst znovu. :)

4 komentáře:

  1. Já si ty krátké "ukázky" do recenzí většinou někam zapíšu. Někdy si jenom do mobilu napíšu číslo strany, abych si to pak mohla dohledat. :D A části, které si chci přečíst někdy znovu? Tak na to mám speciální sešit. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Podobne :D Aj ja to robím, určite nie si sama :) Buď si ich zapíšem lebo sa mi ľubia a chcem ich použiť alebo len tak :)

    OdpovědětVymazat
  3. a víš co? to já jsem mnohem línější :D jen si to fotím do mobilu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej, dobrej nápad! Taky jsem to už viděla v tvojí recenzi. :) Možná mi na to taky jednou dojde, až dojdou záložky .. (a zapracuje lenost) :D

      Vymazat