středa 14. srpna 2013

Představ se! - Šperky a jiné doplňky


Šperky a doplňky?! Hmmm. Já si spíš stavím na jednoduchosti, nikdy jsem nepotřebovala chodit ověšená nějakými náhrdelníky, anebo mít piercingy. Mně jednoduše stačí jeden, dva náramky na ruce. Momentálně nosím takový ten gumový náramek I love London a pak ještě drhaný náramek, který mi přišel spolu s knížkou v balíčku. Občas si vezmu svůj oblíbený řetízek s modrým křížkem, anebo modro-zeleno-fialové korálky, ale jinak jsem prostě čistá (to znělo divně). :D 

Náušnice, další jev. Ty také nosím jednou za uherský rok, jelikož mám jednu dírku špatně píchnutou, a také protože snesu jen určitý tip kovu. Třeba takové ty pěkné náušnice od značkových obchoďáků nosit nemohu, páč mě tak po hodině nošení začne nehorázně pálit ucho. Na tohle mám celkem smůlu a štve mě to. Ano, a také proto nosím jednou do měsíce takové pecičky, které jsem jednou dostala od sestřenice.

No a poslední věc, na kterou nedám dopustit, je stříbrný prstýnek s růžovým kamínkem, jenž nosím na snubním prstu. Ne, nemám ho od žádného kluka, ale funguje jako skvělý odpuzovák, když ho otočím a jde vidět jen ta stříbrná obruč. :D Konečný verdikt je asi takový, že bych bez doplňků přežilo naprosto normálně. 

1 komentář:

  1. Já toho taky zrovna moc nenosím, ale to je nejspíš proto, že jsem líná :D Nosím jen náušnice, náramek a řetízek, ale ty zásadně nesundávám, protože už bych si je nenandala :D
    Když jsem nervozní, tak si s nimi moc ráda hraji a v tu chvíli bez nich nemůžu být :)

    OdpovědětVymazat