sobota 1. prosince 2012

On my Wishlist (5)


 Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
Může se jednat o jakkoliv staré knihy.
***
Mám jeden takový Vánoční dáreček, který si přeji od rodičů ^^
Máte je doma v knihovničce? Co si o nich myslíte?

8 komentářů:

  1. Tuhle sérii jsem zatím nečetla, ale ráda bych :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si četla různé recenze a byly docela kladné. Tak uvidím, jestli Ježura přijde :D

      Vymazat
  2. Hezký dárek si přeješ, snad ho dostaneš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obálky série Andělů jsou úžasné, skvělé, úplně dokonalé! :D Ale příběh mě celkově dost sklamal... Nevím čím to bylo ale prostě mě to nebralo... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když tak budu mít doma alespoň hezké obaly :D

      Vymazat
  4. Já četla jen první díl a docela mě to zklamalo. Ze začátku to má takovou hezkou ponurou atmosféru a potom je to takové .. no jako bych snědla naráz pět kostek cukru.
    Ale zase jedna moje kamarádka tu sérii miluje. Holt jedna kniha 100 názorů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přinejhorším to prostě někomu věnuji, třeba do soutěže Vám... :D

      Vymazat
    2. Souhlasím s Káťou a soutěž bych brala. :D :P

      Vymazat