středa 5. prosince 2012

Nakladatelský maraton #4

Tento maraton pořádá Verča

Tento týden je nakladatelstvím BB art. Očekávám, že v knihovně jich pár bude :))

Zleva:
Gossip Girl: Tak se mi to líbí - Cecily von Ziegesar
Gossip Girl: Nikdo není lepší - Cecily von Ziegesar
Gossip Girl: Lhala bych ti - Cecily von Ziegesar
Gossip Girl: Protože znám svou cenu - Cecily von Ziegesar
Gossip Girl: Nechci víc než všechno - Cecily von Ziegesar
Gossip Girl: Nic nás spolu neudrží - Cecily von Ziegesar
První slzy - Jacqueline Wilsonová
První nástrahy  - Jacqueline Wilsonová
První starosti  - Jacqueline Wilsonová
První láska  - Jacqueline Wilsonová
Dva Romeové a Julie - Henning Pawel
Kniha ztracených věcí - John Connolly

No zase tak špatné to není ^^
od BB art dohromady mám
12 knih

3 komentáře:

  1. Ty jo, tolik Gossip girl jsem viděla jenom v knihovně. :D A mohla bych se tě zeptat, jak sis dala na blog to tlačítko s narozeninami blogu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem kupovala v Levné knize, jedna stála 60Kč, no nekup to! :D
      Jinak tady máš odkaz, vyber si, jaký chceš styl a doplň informace. :))
      http://mycountdown.org/Special_Day/Birthday/getwidget/

      Vymazat
  2. Knihu ztracených věcí jsem četla... Docela dobrá kniha i když v té chvíli na mě byla místy docela.. ehm brutální? Něco v tom smyslu. :D

    OdpovědětVymazat