neděle 17. května 2015

Svět knihy 2015 + SOUTĚŽ

Letos jsem se již podruhé zúčastnila Světa knihy a i tentokrát jsem se na veletrh dostavila v sobotu. Sraz jsem měla s Vendeou ráno v 10:00 na Hlaváku, přičemž jsem se ještě stihla skočit podívat do Luxoru - mimochodem, slevy nic moc.

Jakmile Ven dorazila, tak se do mých spárů dostala první knížka, kterou počítám mezi veletržní přírůstky. Jedná se o Clockwork Angel od Cassandry Clare, která je naprosto nádherná! Bonus navíc je ale to, že je to úplně stejné vydání jako mám od Cassie City of Bones a City of Fallen Angels. Vedle sebe vypadají naprosto božsky, nemám pravdu?

Když jsme pak dorazily s dalšími holkami na Výstaviště, tak jsem pokračovala ve brouzdání po stáncích především s Maloušem. Nebýt jí, tak bych si asi koupila nanejvýš tak jednu knihu (Mám totiž ten zákaz nakupování, že?), takhle jsem ale neodolala a koupila si knihy rovnou tři. Já vím, nezní to jako moc velké číslo, ale pro mou současnou situaci nepřečtených knih je to vážně hodně!
(Ta boží sovičková taška je boží.)
Nejdřív jsme navštívily Albatros, kde bylo lidí vždycky spousta. První kolo nájezdu na tento stánek jsem vyvázla bez jakéhokoliv zhřešení, ale nedivím se, že jsem nakonec jedné kubulínské knížce podlehla. Měli tam až moc libozvučné ceny a při druhém kolečku jsem si tedy koupila Selekci od Kiery Cass. Jo a na pokladně jsem si také vzala zadarmo lepící tetování, které "jsou pro bratrance", hehe. U Albatrosu se mi strašně líbilo, že i když se stála dlouhá fronta, tak to pokladním šlo rychle od ruky. :)

Jasná zastávka byla u Joty, kde měli padesáti procentní slevu pro blogery. Nejdřív jsem si říkala, že si asi nic nekoupím, ale když jsem viděla, že Girl Online s touto slevou stojí pouhých 149,-, tak prostě musela mít má. Navíc k ní dávali krásný vějířek, který se v tom dusnu tam docela šiknul. Ale abych řekla, tak si myslím, že minulý rok tam bylo v sobotu mnohem víc lidí.

Poslední z koupených přírůstků je Ostrov lhářů od nakladatelství Host. Budu se opakovat, ale jeho koupi jsem vůbec neměla v plánu. Na(ne)štěstí byla u stánku moc milá paní a ta dívka, co chodila celý den se mnou mi taky zrovna moc nepomohla. Ostrůvek tedy skončil v mých spárech, ale víte co? Nelituji toho, protože to určitě bude stát za to!

S Maloušem jsem hezky prošmejdila obě křídla, přičemž jsem taky ke knížkám dostala kupu drobností - mimo jiné i ediční plány nakladatelství, záložky a letáky. Také jsme se stavily u Euromedie pro dáreček na heslo a musím říct, že nám šlo vyslovit velice dobře, co Malouši? :D Ta placka Fangirl a pohledy za to ztrapnění rozhodně stály! + mám ještě roztomilou záložku od Knižního kukátka!

Od 15:00 se konal CooBoo sraz a jsem moc ráda, že jsem se ho mohla opět zúčastnit. Byl to moc hezky strávený čas, protože jsme se bavili především o našich milovaných knihách. Se Suši jsem teda ještě trochu popovídala i o Španělsku a španělštině. ;) A řeknu vám jedno, sedět vedle Michala byla opravdu švanda! Malý bonus byly i dárečky, které si pro nás Terka a ostatní kubulíni připravili. Na výběr bylo z Druhé stříbrné knihy snů a Šepotání, přičemž mám nakonec obě, protože Šepotání nějak zbylo - promiň A. G. Howard.


Moje dojmy z letošního veletrhu jsou velké a jsem opravdu moc ráda, že jsem se ho zúčastnila! Děkuji všem, které jsem tam potkala a hlavně těm, se kterými jsem trávila čas! Bylo to vážně super a těším se na příští rok.

A teď k soutěži, která vás určitě všechny moc zajímá! Jak jsem už jednou řekla, znovu promiň A. G. Howard, tak Šepotání na srazu CooBoo zbylo, a tak ho tu pro vás mám! A jaké jsou podmínky pro vstup do soutěže?

Pravidla
Pod tento článek mi vložíte komentář, který musí obsahovat!
  1. vaše jméno nebo přezdívku
  2. email, na který vás budu moci kontaktovat
  3. odpověď na soutěžní otázku!
*soutěží se od 17.5. až do 7.6. 2015
*soutěž je tentokrát přístupná pouze pro ČR
*každý má právo na jeden komentář, kde musí být povinné údaje
A soutěžní otázka zní: Co vy a Svět knihy? Chodíte? Plánujete příští/jiný rok?

#Klára

18 komentářů:

  1. 1. Katka Milovník knih
    2. katkaska1045@gmail.com
    Bohužel jsem se nemohla na Svět knihy podívat, jelikož mi všechny moje plány zhatila chřipka, která mě ze dne na den skolila. A i přes mé protesty jsem musela zůstat doma.

    Teď, když vidím, jaké krásné knihy si z Prahy všichni dovezli, je mi strašně líto, že jsem se nemohla zúčastnit! Ale třeba zase na rok! Však zároveň, když jsem na fotografiích viděla, kolik je na veletrhu lidí, byla jsem dojatá, že je v České republice tolik čtenářů!!!
    Shodou okolností, bych na veletrhu hledala knihu Šepotání, jelikož jsem na ni četla smíšené recenze a ráda bych si na ni udělala vlastní názor :)

    PS:Jsem ráda, že sis veletrh užila a že sis pořídila tak krásné knihy.

    A děkuji za krásnou soutěž o ještě krásnější knihu!

    OdpovědětVymazat
  2. Jackelin Mandragor
    j.mandragor@gmail.com
    Světu knihy jsem se bohužel zatím nikdy nezúčastnila, ale rozhodně to jednou plánuji! :) Hlavně také proto, že je to skvělá možnost setkat se s ostatními blogery (se smutkem v očích musím přiznat, že jsem zatím nebyla ani na žádném srazu).

    Jinak je super, že sis veletrh užila. Knihy sis vybrala moc hezké. Já jsem Ostrov lhářů teď dočetla (chystám se na recenzi) a jsem dost nadšená, tak snad se bude také líbit :)

    OdpovědětVymazat
  3. úúúžasně si to napsala :D jsem moc ráda. že jsem den trávila s tebou! (Malouš :P)

    OdpovědětVymazat
  4. Julča
    juliekrocova@seznam.cz
    Zatím jsem na Světě knihy nikdy nebyla, bohužel.. Ale uvažuji nad tím, že bych jela příští rok, jelikož to vypadá fakt lákavě.. Už podle všech těch fotek na facebooku, co na mě vyskakují, všech těch reportů a tak celkově :)
    Jinak musím říct, že sis podle mě vybrala krásné knížky.. Až tam pojedu, tak si musím našetřit víc peněz, jelikož už vidím, jak mě tam bude všechno lákat :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucy Lillianne
    luculi@seznam.cz
    Ještě jsem tam nikdy nebyla a letos mi to nevyšlo. Bylo proti mě moc věcí. Ale příští rok se tam rozhodně podívám. A ona se těším. Sice nevím co mě čeká a jak to tam chodí, co a jak, ale mám rok na přípravu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Wayll

    wayllcuonsach@gmail.com

    Tentokrát jsem Svět knihy plánovala poprvé a hrozně jsem se těšila, protože jsem měla celý den strávit s jednou blogerkou, se kterou si už dlouho píšeme, skvěle si rozumíme, ale ještě nikdy jsme se neviděly. Jenže ta nakonec těsně před SK dostala angínu, chudák. Takže u mě zavládla panika, protože jsem rozhodně nechtěla jet sama, poněvadž jsem děsné jelito a jakožto naprostý vidlák bych se v Praze určitě ztratila. :D Takže jsem se narychlo dohodla s kamarádkou z Prahy a vyrazily jsme.. Nakonec jsem ale byla zklamaná - nepotkala jsem skoro žádné blogery (a to jsem jich letos chtěla vidět opravdu dost), moje nejoblíbenější nakladatelství stejně nevystavovalo a poté, co jsme SK několikrát prolezly křížem krážem, nás to přestalo bavit a kolem jedenácté jsme odešly. Ale když už jsem byla v Praze, aspoň jsme šly na Staromák fandit hokeji, a díky tomu včasnému odchodu ze SK jsme chytly dobrá místa :D Odvezla jsem si 2 knížky (a to jsem neplánovala žádnou) od Fantom Printu :)

    Ostrov lhářů vypadá neskutečně záhadně, hrozně si ho chci přečíst :) Jsem fakt zvědavá, co to bude, obzvlášť díky tomu, jak v recenzích na něj všichni mlží. Clockwork Angel mám také v tomhle formátu, ale zbylé dva díly jsou o hodně menší a vypadají vedle sebe na poličce docela směšně... :D Tvůj den vypadá parádně! :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. DominikaCouf
    2. xo-domissek-xoseznam.cz
    3. Přestože je Svět knihy obrovskou událostí pro všechny knihomoly, ještě jsem se ho nezúčastnila. Jednak kvůli daleké vzdálenosti, kterou bych jako ne-až-tak-velký-knihomol musela urazit. Myslím ale, že je to skvělá příležitost pro setkání bloggerů i prezentování nakladatelství :)

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Anette
    2. anet.hol@seznam.cz
    3. Na Světu knihy jsem byla letos teprve po druhé a stejně jako loni to bylo super! Prošla jsem si všechny stánky, nakoupila knihy a podívala se na přednášky, které mě zajímaly. Musím podotknout, že pěkně dlouho jsem se nachomýtala okolo Hostu, prostě jsem se nemohla rozhodnout, která z těch knih se mnou půjde domů :D Potkala jsem spoustu lidí, které jsem v podstatě neviděla celý rok, takže jsme tak trochu doháněli :D Jen mě trochu mrzí, že tento rok nebyl žádný sraz (je sice fakt, že spoustu bloggerů jsem na výstavišti potkala, ale tak je to škoda). Příští rok chci jet určitě zas :)

    Koukám, že sis domů donesla krásnou hromádku knih :) Jsem zvědavá, co na ně potom řekneš :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Pim
    2. p-i-m-k-i-e@centrum.cz
    3. Chodím, letos jsem ho navštívila už počtvrté a každý rok se na něj neuvěřitelně těším. :) Letos jsem opět byla pouze v neděli (do soboty mi většinou něco v leze) a abych pravdu přiznala, letos mi to přišlo nějaké slabší, nevím, čím to bylo... Možná už bylo prostě moc věcí rozebraných? Nevím nevím, ale letos jsem neulovila ani žádnou fantasy knihu za dvacku, ani žádnou knihu, po které jsem toužila či by mi doplnila sérii s nějakou velkou slevou, jako se mi stalo v minulých letech. Proto jsem nakonec odcházela pouze s jednou knihou - Ostrovem lhářů (ale byla to velká bitva mezi ním a další Hostovskou knihou, Hledá se hvězda, která je sice pohádka pro děti, ale absolutně nádherná), Fangirl plackou (po mém obrovském trapasu) a nějakými těmi reklamními materiály. :D A jasně, že plánuju další roky. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. 1.Kiki
    2. kikizubik@seznam.cz
    3: Na veletrhu jsem byla letos po druhé. Tento rok jsem tam šla v pátek se školou, ale poté, co jsme tam vstoupili jsem šla s kamarádkou, s kterou jsem na veletrhu byla i minulý rok, obhlídnout stánky a samozřejmě nakupovat! Jsem moc ráda, že mám konečně kompletní sérii Bavettovi. A taky jsem ráda, že jsem si domů odvezla placku Fangirl :3 Veletrh jsem si moc užila, ale je mi líto, že jsem letos nebyla na žádné besedě či přednášce (To příští rok musím napravit :D )

    Rozhodně se moc těším na příští rok. ^^

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Maggie
    2. MaggieLoren@seznam.cz
    3. Já jsem na veletrhu ještě nikdy nebyla. Důvodem není to, že bych nechtěla. To chtěla! Moc bych chtěla. Ale bohužel bydlím na opačné straně republiky, tím pádem je to trošku problém. A i když už tam chci druhý rok a furt nic, tak vím, že se tam někdy podívám. Prostě musím. Což mi připomíná, že se tam doufám dostanu příští rok :D

    OdpovědětVymazat
  12. Takže ahoj ! :)

    1.Knižní Sen
    2.skola1999@seznam.cz
    3. Slyšela jsem o tom, ale protože je svět knihy ode mne daleko, nejela jsem tam :/ Plánuji ovšem-až budu starší, že se tam podívám :) Třeba příští rok.

    PS: Knižní přírustky jsou samý drahokam, samý šperk :) závidím :DDD

    OdpovědětVymazat
  13. Barca
    Barvoku@gmail.com
    Zatim jsem tam nebyla, ale mam to v planu na pristi rok. Jsem zvedava, jake to tam je, ale vim 100%, ze moje penezenka utrpi :D

    OdpovědětVymazat
  14. Květinka Salátová
    eli.vrstalka@seznam.cz
    Bohužel jsem Svět knihy zatím nenavštívila. Letos mi to uteklo opravdu jen o kousek, moje drahá polovička Sašenka měla volňásky, ale nakonec mi do toho něco vlezlo a tak jsem se nemohla zúčastnit. Doufám, že příští rok se mi poštěstí více.

    OdpovědětVymazat
  15. Klára
    simeckova.klarka@seznam.cz
    Letos jsem o něm slyšela poprvé a chtěla jsem se jít podívat, ale nakonec jsem bohužel nebyla v Praze. Doufám, že mi to příští rok vyjde :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Milenne
    milciska@seznam.cz
    Chtěla jsem, letos i tenhle rok, ale bohužel bydlím až příliš daleko, takže se tam jen tak nedostanu. :(

    OdpovědětVymazat
  17. Monny
    monca.cermakova@email.cz
    Na svět knihy jsem chtěla už tři roky a pokaždé mi do toho něco vlezlo. Problém je taky v tom, že bydlím v Budějovicích a v Praze se vůbec nevyznám. Plánovala jsem jet s kamarádkou autobusem a pak složitě přestupovat po všech možných tramvajích a byla jsem dost nervózní, abych to zvládla. Ale nakonec kámošky mamka pojala tak, že by to byl super výlet a tak jsme vzali i mojí mamku (s kamarádčinou mamkou jsou nejlepší kámošky už od základky) a jelo se. A bylo to super!! Strávili jsme tam (jen) tři hodiny a hrozně rychle to uteklo! Ale zklamalo mě, že tam moc velké slevy nemají :( třeba Albatrosmedia mělo jen 20% (přes internet to nakoupím levněji...) Takže jsem si koupila jen Magisterium, pár magnetických záložek a látkový obal na knihu (skvělá věcička!) :D no a pak hromadu letáčků ze kterých jsem taky nadšená. Příští rok bych ráda jela znovu, ale myslím, že nejvíc si to užijí ti, kteří znají nějaké blogery, nebo maji sraz s nakladatelstvími atd. Jinak to byl, ale skvělý dárek k svátku :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. MooX
    lenisek01@gmail.com

    Letošní rok jsem Svět knihy plánovala poprvé. V pátek jsem tam byla celé odpoledne až do večera s tím, že jsem chodila po různých besedách a akcích. Moc se mi líbila beseda s autorem knihy Deníček moderního fotra. Moderátor Lukáš Hejlík udělal taky své, aby se beseda líbila. Potom jsem si samozřejmě musela nechat podepsat osmý díl Kladiva na čaroděje. No, ale vzhledem k tomu, že vedle Fantasy sálu bylo nakladatelství Fantom Print a v krabicích byly knihy za dvacku nebo pajdu, tak se opravdu nedalo odolat. V sobotu jsem tam jela jen dopoledne s přítelem. A to jsem šla nakupovat hlavně novinky. První bylo nakladatelství Jota se svou padesáti procentní slevou pro bloggery, odnesla jsem si Sirotčinec a Girl Online. Dále to bylo Argo, kde jsem měla spadeno na Havraní bratrstvo, s paní jsem si tak hezky popovídala, že mě přemluvila na další knihu Mrazení a dala mi taktéž 50% slevu. :) Potom jen rychle do Euromedie pro Fangirl, nezapomněla jsem ani na placku a hurá zase domů, protože jsme chtěli stihnout hokej. :)
    Už se moc těším na další rok a i když tam bylo vedro k padnutí, nehodlám si to nějak rozmýšlet a na 100% jedu. Po tom, co jsem zveřejnila fotografii na Instagramu, mi napsalo Albatrosmedia, že jsem si od nich neodnesla žádnou knihu, a tak mi jednu podepsanou poslali! Takže příští rok se chystám i na stánek Alabatrosmedia, i když tam bude úplně narváno. :)

    OdpovědětVymazat