úterý 15. července 2014

Wicked Wildfire Read-a-Thon 2014 - info

Info:

The Wicked Wildfire Read-A-Thon is a time when we all get together to dedicate the days of July 14-24 to as much reading as possible. You read as much as you can in order to get yourself a little further through that huge to-read pile! We know real life gets in the way and even if you can’t participate more than one day, you’re welcome to join in on the fun!


Hi, guys! My friend, Vendea, persuaded me to join in this read-a-thon. I thought that when summer will come I'll read as much books as I can, but something (something good) happened and I completely stopped reading. So I hope this 'thon' will somehow help me. We will see. :)

Ahoj lidi! Moje kamarádka, Vendea, mě přesvědčila, abych se připojila do tohoto read-a-thonu. Myslela jsem si, že jakmile začnou prázdniny, tak budu strašně moc číst, ale jelikož se mi něco přihodilo (něco dobrého), tak jsem se knížkám přestala věnovat. Postě doufám, že mi tato výzva nějak pomůže. Uvidíme, třeba budu strašně líná i tak.

Goals
+ Try to read every day (snažit se číst každý den)
+ Finish at least two books from my list (přečíst aspoň dvě knihy z listu)
+ Make some update (napsat nějaký článek o mém pokroku)
+ Write reviews (psát recenze)

Books I would like to read during read-a-thon
(knihy, co bych ráda přečetla)
Keep crossed fingers for me, I will need it! (Držte mi palce, budu to potřebovat!)

2 komentáře:

  1. Pěkný výběr knih! Teda hlavně tu Fangirl schvaluji a zároveň doporučuji se na ni vrhnout co nejdřív. :D A přeju hodně štěstí, ať toho přečteš co nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny vypadají skvěle! Doufám, že to vše stihneš... :)

    OdpovědětVymazat