úterý 17. června 2014

Autorské šílenství (4) - Lauren Kate

Meme od Wolf Draven

Dnes jsem si vybrala autorku, která má přímo úžasné obálky knih! Na kontě má jednu známou tetralogii a teď jí vychází nová série, u které se ještě neví, kolik bude mít dílů. Mám od ní doma pět knih -chybí mi jen jedna krátká novela. Tuto autorku mám ráda, jelikož mi dokázala ve svém dílu několikrát zamotat hlavu.

Představuji vám
Lauren Kate
Sérii Andělé jsem dostala od rodičů v roce 2012 k Vánocům. Moc jsem si ji přála, protože jsem přeci maniak přes ty obálky. Ovšem několik lidí mi říkalo, že zdání u těchto knih klame. Měli pravdu. Nebyla jsem tak nadšená z textu.

Do prvního dílu, Pádu, jsem se pustila co nejdříve. Ze začátku jsem s příběhem o Luce a Danielovi měla problémy, ale později jsem zjistila, že to není zase tak hrozné. Nejvíc mi vadilo, že se příběh příšerně vlekl. Naštěstí se vše později zlepšilo, takže jsem se s tím nemusela tak mordovat. Mám doma paperbacky, protože jsou z jednoho velkého kompletu. Tvrdé desky by byly asi lepší, ale já jsem ráda za všechno.
Do Slzy jsem se zatím nepodívala, ale doufám, že se mi bude líbit. Přece jen vím, jaké začátky sérií někdy mohou být. Jsem na Atlantidu hodně zvědavá. Snad mne ohromí nejen svým vnějškem ale i vnitřkem.

4 komentáře:

  1. Pád sa mi dosť páčil, avšak posledný diel moc nie.. každopádne na Slzu sa teším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto autorku mám taky hrozně moc ráda! Její série Andělé byla dokonalá. Na Slzu jsem hrozně moc zvědavá. A doufám, že mě nezklame :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, mohu se zeptat kde se dají sehnat všechny díly? Nemohu je nikde sehnat. Děkuji:)

      Vymazat
  3. Sérii Andělé jsem si nedávno objevila na Buxu, jsem na ní zvědavá. :) Slza mě moc nezaujala.

    OdpovědětVymazat