úterý 11. února 2014

Destroy Me [RECENZE]

|Srdcovka, jak se patří!|
Autor: Tahereh Mafi
Série: Shatter Me
Díl: 1,5
Počet stran: 103
Doba čtení: 1 den, únor 2014, v aj




Mladý  Warner byl postřelen. Nemůže za to nikdo jiný než Juliette, která se snažila uprchnout před jeho spáry. Warner zažívá muka, přičemž neví, co se s ním děje. Zpět na své základně se pomalu zotavuje ze zranění a doufá, že bude moci brzy vyrazit hledat osobu, která mu protekla mezi prsty jako voda. Avšak nezapomíná ani na zpětnou pomstu, jenž chystá pro své vojáky, kteří spolu s Juliette utekli.


I should not trust him.
And yet, I do.

Tato krátká novela byla vydána mezi dvěma díly série Shatter Me. I když já už jsem druhý, navazující, díl dávno četla, tak bylo opravdu příjemnou změnou vrátit se zpět do míst, které mi byly neznámé. Jsem jasný team Warner, takže to znamená, že číst toto dílo, bylo pro mne výhrou. Ale můžu být jen ráda, že mě k tomu Vendea dokopala!

Příběh navazuje na tu část, kdy byl Warner postřelen, ale rozdíl je v tom, že se stáváme diváky jeho osobního života. Pomalu ale jistě se dostáváme do zákoutí jeho nejintenzivnějších myšlenek, které směřují jedním směrem. K Juliette.

Styl psaní je pořád stejný, ale zároveň odlišný. Není tu žádná škrtající holka, pouze mladý muž a jeho vlastní pocity. Rozhodně si myslím, že Tahereh Mafi odvedla skvělou práci. Ukázala mi mého oblíbence v novém světle a já jsem jí za to vděčná. Má u mě velké plus!

Kapitoly jsou čtivé a poměrně rychle ubíhají. Bez dechu jsem přejížděla jednotlivá slova, i když jsem nechtěla se čtením skončit tak brzy. Nesetkala jsem se s nějakou závažnou bariérou v angličtině, a tak mohu usoudit, že by to mohl zkusit číst v originálu skoro každý, alespoň trochu pokročilý student.

Pokud milujete Warnera stejně jako já, tak se do této novely pusťte, protože si ho zamilujete ještě mnohem víc. Možná se to zdá až nemožné, ale věřte mi, říkám vám totiž pravdu. Jakmile dočtete poslední slova, tak budete zničeni z obrovské emotivní bomby, co vás udeří. Zpestříte si tím své domněnky a budete rádi, že už existuje druhý i třetí díl! Za mě je to pět hvězdiček a už se nemohu dočkat Ignite Me, která ke mně už putuje!

2 komentáře:

  1. Já ji zrovna čtu... hrozně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že se ti bude líbit až do samého konce! :)

      Vymazat