sobota 28. prosince 2013

On my Wishlist (49)

 Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
Může se jednat o jakkoliv staré knihy.
***
Od Tolkiena si přeji tuhle knížku už strašně dlouho. Mám ráda filmy, a tak si myslím, že ani knižní předloha by nemusela býti špatná. A tyhle paperbacky vypadají opravdu úžasně! V pasti má velice zajímavý námět, takže by nebylo na škodu vlastnit i tuto knížečku. :)

7 komentářů:

  1. Kniha V pasti vypadá absolutně dokonale! Musím si jí pořídit! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pán prstenů bych si taky chtěla moct přečíst :))

    OdpovědětVymazat
  3. V pasti si chci taky přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  4. O knize V pasti jsem toho taky dost slyšela. :)
    Já si chci pořídit Zlodějku knih, ale nemůžu ji nikde sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takový pocit, že jsem viděla na Knižním doupěti, že Zlodějka knih bude vycházet v lednu znovu. Taky bych po ní možná koukla. :)

      Vymazat
  5. V pasci by som si strašne rada prečítala, už dlho po knihe pokukujem 8)

    OdpovědětVymazat
  6. V pasti si chci taky pořídit :))

    OdpovědětVymazat