pondělí 23. září 2013

Sbírání listí | Podzimní výzva

Rozhodla jsem se zapojit do dalšího projektu, který vymyslela VeEee! Trvá od 23.9. do 20.12. 2013. V této výzvě jde o to, přečíst co nejvíce stránek. Kolik knih to bude, na tom opravdu nezáleží. Důležité jsou jenom počty "listí". Tento článek mi slouží k tomu, abych si zde vedla takový "listárník". Jednoduše - budu si sem psát ono nasbírané listy. A pak je tu ještě jako zpestření možnost vybrat si level sběrovosti.  Já jsem si trochu moc věřila (Hahááá!), a tak jsem si vybrala level číslo 5. Vypadá to velice jednoduše, ne? Tak hurá do toho!
Počet listí: 3788
Lauren Kate - Vykoupení -> 312 stran
Alex Flinn - Netvor -> 255 stran
Stephanie Perkins - Polibek pro Annu -> 336 stran
Marissa Meyer - Cinder -> 400 stran
Richelle Mead - Poslední oběť -> 440 stran
Richelle Mead - Pokrevní pouta -> 336 stran
Lili St. Crow - Strange Angels -> 293 stran
Rachel Hartman - Příběh draků -> 352 stran
Cassandra Clare - Město z popela -> 392 stran
David Levithan - Den co den -> 344 stran
Richelle Mead - Zlatá lilie -> 328 stran

20.12. 2013
Tak původně jsem si nasadila čtvrtý level, ale jelikož jsem ho tak úplně nezvládla, tak jsem si ho snížila na třetí, který jsem splnila (aspoň něco). No tahle výzva byla pěkná a snad se mi příště povede o trochu lépe! :)

3 komentáře:

  1. To je milá výzva, taková jakože rádoby nic :D Prostě čteš a najednou zjistíš, že toho máš vlastně dost (a nebo taky ne, jak by to bylo v mým případě :D). Asi se zapojím, tohle se mi doopravdy líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně tak. Lážo-plážo si všichni čteme. :D
      Ehm... já si taky zrovna nemyslím, že se mi povede tolik stran. Mám to jako motivaci, ať to neflákám. :D))

      Vymazat