pondělí 5. srpna 2013

Prázdninový knihomol - 5. Týden

Projekt, který vymyslela Cathy

Další týden je dávno pryč a já jsem tu o den později s prázdninovým knihomolem. Jak jsem si předem určila, tak jsem se pustila do posledního dílu Odkazu Dračích jezdců, na který jsem se opravdu těšila. Zatím jsem někde za polovinou a očekávám, že do konce týdne už bych ho mohla dočíst. A jelikož jsem věděla, že jeho čtení pro mě bude mučivě dlouhé, tak jsem ještě na začátku týdne přelouskala Reset, o kterém budu básnit ještě hodně dlouho.

1. Týden: Dokonalý sen - Ally Condie (194 stran)
1. Týden: Tweety s city - Elizabeth Rudnick (272 stran)
1. Týden: Stínem políbená - Richelle Mead (328 stran)
2. Týden: Drakie - Sophie Jordan (143 stran)
2. Týden: Dcera kostí a dýmu - Laini Taylorová (368 stran)
3. Týden: Železná dcera - Julie Kagawa (360 stran)
3. Týden: Krvavý slib - Richelle Mead (368 stran)
4. Týden: Skrytá - Marianne Curley (288 stran)
5. Týden: Reset - Amy Tintera (384 stran)

Dohromady přečteno za prázdniny 9 knih / 3008 stran

A jak jste na tom  se čtením o prázdninách vy? :))

5 komentářů:

  1. Já jsem za prázdniny přečetla 5 knih. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten Reset jsem zvědavá, doufám, že si o něm brzy něco počtu tady, abych se už konečně rozhodla, jestli ho chci, nebo ne :D

    OdpovědětVymazat
  3. Reset jsem taky četla..:) Dle mého dobrá kniha.. Kamoš z ní až tak nadšený nebyl..ale to je věc vkusu hold..

    OdpovědětVymazat