středa 31. července 2013

Představ se! - Oblíbená jídla


Dnes se trochu vrátíme zpět k začátku, kdy bylo jako téma neoblíbená jídla. Teď tu máme malinký rozdíl a to, jaké jídla mám ráda. Jelikož jsem trochu vybíravý tvor, tak se může zdát, že toho moc oblíbeného nemám.. Ale jo mám, ale radši to nikde neříkám. :D (tím jak jsem do článku vybírala fotky, jsem si docela nahnala chutě :D)

1) Ač nenávidím houby jako takové, tak při jednom způsobu je strpím. A to sušené na pizze. Pizzu máme rádi určitě všichni a já jsem ji jednou přes svou zášť k houbám zkusila a nějak mi zachutnala. Teď když se jde jednou za uherskej rok na pizzu, tak bych nesáhla po jiné než houbové. Ale pššt - je to tajemství..  :D
2) Není nad to dát si salát! Nemyslím salát, jakože salát, ale Salát paní Janny! Ten název jsem vymyslela já, proto je tak suprovej. :D Mamka není žádná kuchařka, ale sem tam si něco vymyslí, vyzkouší a já se sestrou jsme pokusní králíci. Mluvím o takovém těstovinovém salátu, který je celý vařený a je v něm jen 'dobrá' zelenina. Víte, jak říkám, že jsem vybíravá... opravdu to není lež, prostě co mi nelahodí, to nepozřu. :D

3) Je libo trochu "rodinné" kuchyně? Třeba takové knedlo vepřo zelo, anebo svíčkovou, či rajskou? Jakoukouli omáčku, co udělají naši, neodmítnu.. tedy většinou. Táta je vyučený kuchař, máma je vyučená sestřička, ale oba pracují v jiném oboru, ale koho to zajímá? Oba vaří skvěle, ale za to můžu být jenom ráda. :D
Tohle je jen taková vybraná trojka jídel, které mám ráda, ale nepohrdnu ovocem - vším ovocným pokrmům.. ehe. Kromě ananasu, to není ovoce, to je vrah jazyků! :D :D 

Příští téma?
Pohádky

2 komentáře:

  1. Svíčková! Tu já zbožňuju :D A je pravdou, že houby strpím taky zásadně na pizze :)
    Ananas = vrah jazyků - odteď to budu taky používat! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Knedlo, vepřo, zelo! Ježiš marja, mě se teď na to úplně sbíhají sliny :D (To je tak, když doma nemám co na oběd :D) Ale jinak docela nesouhlasím. Jsem jeden z mála lidí, co má rád houby a na pizze obzvlášť. Chutnají úplně jinak :D

    OdpovědětVymazat