sobota 8. června 2013

On my Wishlist (26)

 Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
Může se jednat o jakkoliv staré knihy.
***

Po těchto dvou nádherách pokukuji pár týdnů. Sice nevím, kde bych je sehnala, ale opravdu mě lákají. (Ne není to kvůli obálkám :D :D) Knížka Of Triton vyšla teprve nedávno, ale prostě bych je obě chtěla vlastnit.

6 komentářů:

  1. Ty obálky jsou nádherné!!! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty obálky jsou fakt nádherné , hlavně ta Of Triton. :) I když to téma mě trochu děsí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou já bych četla cokoliv, co má něco společného s mořskejma příšerkama. :D A jak říkám vždy, když tak bych měla aspoň pěkné obálky v poličce.. :D :D

      Vymazat
    2. Já jsem nic takého ještě nikdy nčetla a dost se toho i děsím.. :D

      Vymazat