sobota 1. června 2013

On my Wishlist (25)

 Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
Může se jednat o jakkoliv staré knihy.
***
Dneska v trochu v pozdních hodinách přináším další wishťák :)Tentokrát jsem si vybrala knížku, na kterou mám spadeno, a kterou si opravdu musím pořídit! Je to totiž moje jmenovkyně! :D

8 komentářů:

  1. Čeká u mě v knihovničce až si na ni udělám čas :3 A s ní i Dívka z nočních můr, koupeny současně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo, Anna mi leží v poličce už docela dlouho, mám rozečten asi 50 stránek, ale pořád jsem se nemohla dokopat k pokračování :D Snad se ti brzy poštěstí a dostaneš se k ní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku už za chvilku budu číst :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbila :).. Už mi na poličce leží druhý díl :D♥.. Aww

    OdpovědětVymazat
  5. O Anně jsem toho hoooodně slyšela a strašně ji chci sehnat :D Akorát si nejsem jistá, jestli si ji chci koupit, nebo mi bude stačit výtisk z knihovny :D

    OdpovědětVymazat
  6. Spolu s Dívkou nočních můr na mě čekají na poličce.Jsem zvědavá,kdy se k nim dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anna je skvelá, super, úžasná. Rozhodne musíš mať! :D

    OdpovědětVymazat