středa 6. března 2013

Představ se! - Cestování


A dneska je tu středa, středa je dobrá. A já jsem teď pryč a vy jste tu. Ano, napsala jsem to velice chytře. Víte, já jsem teď v Anglii a píši tento článek předem. Proč píšu, že to píšu předem? Nevím, chci. Jsem ukecanej blázen.. asi ano..

Pojďme rovnou k téma!

Hmm... mmm, no takže asi takhle. Byla jsem jenom ve dvou zemích. (nepočítám Anglii, o té se budu zmiňovat pak ještě dlouho) V Chorvatsku a na Slovensku. Já moc do zahraničí nejezdím, ale až budu starší, tak bych se chtěla dostat do několika zemí, jako třeba do Japonska, nebo USA. Všude možně. A teď k těm mým dvou zemím. 

Na Slovensku jsem byla v zimě, když jsem byla ještě malá. Vím, že mamka, i když na hory většinou nejezdí, tak s námi zrovna jela.. alespoň myslím (:D) Šlo o to , že jsme byli někde v.. Tatrách? To už si nepamatuji, ale určitě jsme tam lyžovali. A se mnou jezdil jeden instruktor, kterému jsem moc nerozuměla. Chápejte mě, já moc slovenštině tou dobou moc nerozuměla, teď už je to samozřejmě lepší. Mnohem. No a ten pán mi na konci dal nějaký zvláštní erb, který nám teď visí nad vchodovými dveřmi. Má nás asi ochraňovat.. nebo co já vím..?

A pak je tu ono Chorvatsko! Mám ho moc ráda, je to totiž jediná země, ve které jsem byla u moře. Ale zase jsme tam byli několikrát.. šestkrát? Asi tak nějak. Naposledy jsme tam byli před třemi roky a to jsem se seznámila s jednou holkou, která na mě mluvila anglicky. Byla to docela sranda, protože já na ni mluvila česky, a tak nějak jsme se domluvili. Tou dobou jsem moc angličtinu neuměla, byla jsem tak trochu lama, ale myslím, že se ta holka jmenovala Melou, nebo Meloun? Sakra to fakt nevím! :D

Opravdu doufám, že se někdy dostanu do nějakého jiného kontinentu, klidně i na severní pól! Ten beru taky! :D Držte mi palce v Anglii a užijte si to tu beze mě. :) A zanechejte mi komentář jako důkaz vaší lásky ke mě! ^.^ :DD


Příští téma bude
Město, ve kterém žiji

4 komentáře:

  1. Ja milujem cestovanie, hlavne lietadlom 8_)
    Bola som v Maďarsku, v Rakúsku, v Chorvátsku, v Egypte, v Grécku, ale chcela by som precestovať celý svet 8) a konečne sa pozrieť aj do Česka! 8D tak blízko a ešte som tam myslím ani nebola, hanba mi 8D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky v moc zemích nebyla, Chorvatsko miluji, tam jsem byla tak šestkrát, pak ještě Řecko, dvakrát Turecko, Černá hora k moři a pak Rakousko a Německo, ale to byli jen výlety na 1-2 dny a ještě Slovensko jednou v lázních. Hrozně bych chtěla do Anglie, Irska, Paříže a Ameriky, ale to bych musela být milionář a mít čas :D Jinal cestuju maximálně tak po Čechách za hrady a zámky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak článek na tohle téma, jdu teprve psát. :D Jsem trošku čekala, že napíšeš svůj vztah k cestování a on je tu spíš výčet, ale nevadí.:D
    Ačkoli je Slovensko skoro doma, miluju tamní přírodu, obzvlášť horské oblasti Tater jsou prostě kouzelné, pohádkové. :)
    A Chorvatsko je taky super, ačkoli trošku lituju, že tam jsem byla jen na "válendě u moře" a moc víc jsem to tam neprozkoumala, když nepočítám Korčulu. :D
    Á s Japonskem naprosto souhlasím společně s Čínou a latinskou Amerikou jsou to moje snové položky zemí, které chci navštívit. :D

    OdpovědětVymazat
  4. :D Na SR jezdím každý rok 2x (jsem slovenka :P), ale v Chorvatsku jsem byla jen jednou. :D Každopádně naše rodina je taková, že jsem už když jsem byla v břichu mámy, tak jsem cestovala do Bulharska a a všude možně... třeba ve Venezuele, ale do Anglie ted jedu po druhé (doufám, že jsi měla hezké počasí :D) a příští rok jedu zase, takže se strašně těším! :DD

    OdpovědětVymazat