sobota 5. ledna 2013

On my Wishlist (9)


 Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
Může se jednat o jakkoliv staré knihy.
***
Koho zajímá, že mám doma kupu knih, co si chci přečíst.. pořád si přece můžu přát něco nového, ne?:D



Nevím který z dílů je lepší, ale už několikrát mi ji doporučovali. 
Obálky jsou boží to říkám rovnou, ale kdy se mi dostane příležitosti koupit si je?
To nevím.. ^^

8 komentářů:

  1. túto seriu mám v hladáčiku uz dávno, ale ešte som sa k nej nedostala :):)

    OdpovědětVymazat
  2. Aaach já chci taky Železného krále! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som sa konečne včera dostala k Železnému královi a som nadšená z toho! no momentálne nemám čas na jeho prečítanie 8D ale odkladám si ho a teším sa 8) tie obálky sú užasné 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Táto séria vyzerá skvelo. Škoda, že u nás to nie. To si prečítam najskôr asi v angličtine.

    OdpovědětVymazat
  5. Sérii jsem nečetla, ale vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si taky chtěla přečíst tuhle knížku :) A jasně, že bych si ráda přečetla Tvojí knížku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj ^^ To by jsi mi zvedla náladu! :)) Ona vážně není nijak dlouhá, takže to máš přečtené tak za.. dvě hoďky.. :D
      Chtěla by si ji poslat na mail? ^^

      Vymazat