sobota 12. ledna 2013

On my Wishlist (10)


 Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
Může se jednat o jakkoliv staré knihy.
***

Dobře, když jsem dočetla první díl Sukuby.. není nad to přát si druhý. :D 
I když si ho teď stejně nekoupím..

I když jsou obálky podobné těm originálním (některé) stejně se mi líbí.
Ta ženská má vždycky takový vyzývavý výraz ve tváři. :D

7 komentářů:

  1. tie obálky sa mi veľmi páčia 8)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. a 2.obálka se mi líbí, ale od třetího dílu už mi tak pěkné nepřijdou. :/ Po prvmím díle jsem byla natěšená na ten druhý, ale celkem mě zklamal, uvidím, co třetí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Júj, takže môžem predpokladať kvalitu tejto série? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo včera jsem psala recenzi, klidně si ji přečti ;))

      Vymazat
  4. Obálky jsou hezké ale nejvíc se mi stejně líbí jen první díl, který mám doma. :3 :D Další knihy z této série budu číst tak za sto let. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mně by se taky líbil první díl, kdyby mi ho neokousalo štěně :D :D S tím čtení.. nápodobně :D

      Vymazat