středa 30. ledna 2013

30 Day book challenge / Oblíbená kniha, kterou jsi četla ve škole

Dnes napíši pouze "článek". 

Já si ve škole moc nečtu, jen občas, a proto nemám žádnou oblíbenou knihu. Prozatím nechám toto místo prázdné, ale hned co mě nějaká chytne, tak toto místo aktualizuji. ))
A tak si zde můžete užít mě! :D


14 komentářů:

  1. Veľmi múdro vyriešené. Pobavilo ma to. :D
    Mimochodom, ako je možné, že každý v mojom okolí hýbe obočím a iba ja mám pocit, že môj ksicht je v nejakej forever-stone age?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice tam vypadám jako nějaký pedofil, ale sranda musí být! :D Táta se sestrou umí ještě hýbat ušima, což já nikdy neudělám! Štve mě to! :D

      Vymazat
    2. Hm...keď sa nad tým zamyslím..ja by som vyzerala úchylnejšie. :DD
      Ušami?! Jéé! AJ JA CHCEM! Ako to dokážu? Nech vyrobia návod. :D

      Vymazat
    3. Zas tak hrozné by to nebylo. :D Oni mi to vždycky vysvětlují, ale já to prostě neudělám. Všechno asi nemohu umět. :D

      Vymazat
    4. Ani já neumím hýbat obočím :D A taky mi přijde, že to každý v mém okolí umí :/ :D
      Jinak ten gif je skvělý :D :D

      Vymazat
    5. Vitaj u nás-ľudí,-ktorým-sa-nehýbe-ksicht...teda-obočie :D
      Ja neviem či mi tá mimika tváre utiekla alebo sa niečo pokazilo, no idem si to teraz naschvál trénovať.
      Vidíš čo dokáže 1 gif?
      :D

      Vymazat
    6. E: Je mi to líto.. :D)
      G: Třeba to budeš tak dlouho, až se ti to povede! :D Já to tak nějak umím od mala.. :D

      Vymazat
  2. Ja nemozem :) Hned mi ta fotka zdvihla naladu ! :D Super :P

    OdpovědětVymazat
  3. Tuším, každý, kto uvidel tento post vyskúšal, či vie hýbať obočím :D Sakra, ani ja neviem! :D

    OdpovědětVymazat
  4. jak to děláš? :D taťka to umí, ale já ne! :D a teď ještě ty?! :D :D ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som prečítala len pár kníh v škole, takže tiež by som si z tohto "množstva" nevedela vybrať 8D

    OdpovědětVymazat