neděle 23. prosince 2012

Vyhlášení Vánoční giveaway! (1.12.-22.12. 2012)

Všichni, co jste se zúčastnili určitě čekáte na výsledky, inu tady jsou. Ale ze začátku mi přenechejte pár slov. ;)

Takže do soutěže se zapojilo krásných 28 lidí, což mě velice potěšilo! Já nemám blog tak dlouho, ale jsem ráda za všechny, co se ke mně jen na chviličku podívají. Klidně jen kvůli soutěži. 

No a teď k tomu hlavnímu.. Nakonec jsem dala dva vítěze, přece jsou Vánoce a každý si přeje něco pěkného dostat! :))

Takže vítězi jsou............ >>>chvíle napětí<<<

261 Veronika V. 
- Dívka 15, milá, ale praštěná
170 Diana G. 
- Dívka, skoro 16 - Šílené utrpení

a Rafflecopter giveaway

Holkám moc gratuluji a email jsem vám již odeslala. :))
Ale nezoufejte! Všichni se těšte na mou další giveaway, která bude velice brzo ~_~

Žádné komentáře:

Okomentovat