středa 12. prosince 2012

Nakladatelský maraton #5


Tento maraton pořádá Verča


A tentokrát tu máme Albatros. 
To bude podle mě pár dětských knížek.. ale pořád moje! :DD

Tak copak to tu máme.. 
Rozdělila jsem si to na hromádky o dvou a více kouscích ;D


Jako první tady mám dva díly Pod vlajkou Neptuna od Miloše Macourka. Vím, že se mi strašně líbily ilustrace mořských pan :D

Pak tu máme Bobříkovy lapálie 1 a 2 od Vojtěcha Steklače a Mumini (múmínky :D) - Bláznivé léto od Tove Janssonové. :))

A jako poslední tady mám tři takové holčičí knížky(nové přírůstky do rodiny) a bajky :))
Samota ve dvou - Sara Kadeforsová
Moje kamarádka je koza nebeská - Patricia Schröderová
Klukům vstup zakázán - Grace Dentová
Bajky Barda Beedleho - J.K. Rowlingová

A rodinka vycvaklá dohromady :))

Od albatrosu mám
9 knížeček

***Ve všech fotkách si můžete povšimnout mého sexy květovaného povlečení, ježka a "kvalitního" mobilu ;DD


1 komentář: